אלכסיס סאנצ'ס נפצע באימון יונייטד, ייעדר כחודש וחצי‎

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | Gettyimages

מוריניו התייחס למצבו של החלוץ לקראת המשחק נגד סאות'המפטון (שבת 19:30 ישיר בספורט1): "לא יהיה איתנו זמן רב", דה חאה קרוב להאריך את חוזהו. וגם: סיטי נגד בורנמות' וכיאל וברייטון יתארחו אצל האדרספילד

(גודל טקסט)

המחזור ה-14 בפרמיירליג יתחיל מחר (שבת) כשרק אחת מארבע הגדולות תשחק וזוהי האלופה מנצ'סטר סיטי שתארח את בורנמות' ויכולה לעלות את הפער לחמש נקודות על ליברפול שתארח בראשון את אברטון בדרבי הגדול של ליברפול. מנצ'סטר יונייטד שנמצאת בלחץ תצא למשחק חוץ מול קבוצת התחתית סאות'המפטון. ברייטון עם ביראם כיאל תתארח ב-17:00 אצל האדרספילד.

מנצ'סטר סיטי – בורנמות' (17:00, שידור ישיר בספורט2)
הסיטיזנס סובלים מסימפטום ליון אחרי שלא הצליחו לנצח אותה באלופות גם במשחק השני שלהם בבית המוקדם (הפסד בייתי 2:1 ותיקו השבוע 2:2), אבל למזלם בפרמיירליג אין מי שיעצור אותם והם צברו כבר חמישה ניצחונות רצופים ו-14 משחקים בכל המסגרות ללא הפסד. ברנרדו סילבה, אילקאיי גונדואן וגבריאל ז'סוס שלא שיחקו נגד ליון בגלל פציעות יעברו מבחן כשירות. קווין דה בריינה שחזר מפציעה לא ישחק אף הוא וגם כנראה לא יהיה עדיין כשיר למשחק נגד צ'לסי בשמונה בדצמבר.

לעומתה בורנמות' פתחה מעולה את העונה, אבל היא הפסידה את שלושת משחקיה האחרונים והמנג'ר אדי האו רוצה לשנות את הכיוון, וינסו להשיג נקודות ראשונות בהאיתיחד. הדובדבנים התדרדרו עד למקום השמיני. אדי האו אמר לקראת המשחק: "ננסה לנטרל את הנקודות החזקות של סיטי ככל שניתן יהיה ועדיין לנסות לסכן אותם. סיטי הקבוצה שהיה לנו הכי קשה לשחק מולה בפרמיירליג, אבל אני רואה את המפגש כאתגר". סיטי ניצחה בששת המשחקים האחרונים עם בורנמות' ושלושה בבית וכבשו 13 שערים מול הסיטיזנס. בורנמות' תגיע למשחק ללא ג'פרסון לרמה המורחק.


שחקני מנצ'סטר סיטי. יגדילו את הפער מליברפול? (AFP)

סאות'המפטון – מנצ'סטר יונייטד (19:30, שידור ישיר בספורט1)
ה"שדים האדומים" הבטיחו מקומם בשמינית הגמר אחרי שער של מרואן פלאיני בדקה ה-91 בניצחון על יאנג בויז 0:1, אבל בליגה הם מרוחקים 14 נקודות מסיטי ושבע נקודות מהמקום הרביעי. יונייטד לא ניצחה שני משחקים רצופים בליגה והסיינטס מקווים להפתיע אותם אחרי תשעת משחקי ליגה ללא ניצחון שמתוכם הפסדיה חמישה.

ז'וזה מוריניו דיבר לקראת המשחק והיו לו שתי בשורות. אחת טובה לגבי השוער דויד דה חאה שימשיך לעונה נוספת בגלל שהיתה ליונייטד אופציה בחוזה להאריך אותו עד קיץ 2020, אבל מוריניו אמר כי הצדדים קרובים כעת להארכת חוזה: "ההנהלה רוצה שהוא יישאר, המאמן רוצה שהוא יישאר, הוא בעצמו רוצה להישאר במנצ'סטר יונייטד, כך שהסוכן ייתן לו לחשוב ולהחליט לבדו. הדבר היחיד שנותר כרגע הוא להגיע לסיכום על חוזה חדש, אני מאמין שזה יקרה בקרוב והכל יהיה בסדר".


דה חאה צפוי להאריך חוזה במנצ'סטר יונייטד (Gettyimages)

הבשורה השנייה לא הייתה טובה לאחר שאלכסיס סאנצ'ס נפצע באימון אתמול בשריר הירך והערכה שיהיה שישה שבועות בחוץ ויחמיץ כנראה את כל משחקי חג המולד. לדברי מוריניו מדובר בפציעה לא קלה: "אין לנו עדיין צילומים, אבל אלכסיס שחקן מנוסה והוא יודע באיזה פציעה מדובר. מהניסיון שלי, אחרי ששמעתי את זעקת הכאב לאחר הפגיעה ואחרי שראיתי את הפגיעה, ברור לי שהוא הולך להיעדר להרבה זמן. זו לא פציעה קלה בשריר, זו פציעה קשה ואגרסיבית". על המשחק אמר מוריניו: "יש לנו חודש שלם להתרכז במשחקי הליגה ולשכוח מהאלופות. אנחנו רוצים להתקדם במעלה ולהריח את המקומות שעוד לא היינו בהם העונה".

סאות'המפטון מנגד, תחסר את החלוץ דני אינגס המושאל מליברפול שיחמיץ משחק שלישי ברציפות. הסיינטס לא ניצחו חמישה משחקים ברציפות נגד יונייטד בכל המסגרות.

האדרספילד – ברייטון (17:00, שידור ישיר בספורט1 וחגיגה אנגלית)
השחפים ובירם כיאל לא הצליחו לנצח בשלושת משחקיהם האחרונים ומדורגים במקום ה-12 עם 15 נקודות, מרחק שבע נקודות בלבד מסאות'המפטון, קרדיף ופולהאם שמתחת לקו האדום. מנגד, קבוצתו של דייויד וגנר אמנם מדורגת במקום ה-15 עם 10 נקודות בלבד, אך נמצאת במומנטום חיובי לאחר שלושה משחקים רצופים ללא הפסד, בהם גברה 0:1 על פולהאם ו-0:2 על וולבס ונפרדה ב-1:1 מווסטהאם.

משחקים נוספים
ניוקאסל – ווסטהאם (17:00 חלק מחגיגה אנגלית בספורט1)
לסטר – ווטפורד (17:00 חלק מחגיגה אנגלית בספורט1)
קריסטל פאלאס – ברנלי (17:00 חלק מחגיגה אנגלית בספורט1)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי