לוקאקו חשף: "הייתי צריך להוריד מסת שריר אחרי המונדיאל"

רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו | Gettyimages

חלוץ מנצ'סטר יונייטד סיפר בראיון כי הסיבה לירידה ביכולת בפרמיירליג היתה שיטת המשחק השונה במדי נבחרת בלגיה בגביע העולם: "דבר דומה קרה לי ב-2014". היחסים עם מוריניו: "היתה לי שיחה טובה איתו"

(גודל טקסט)
רומלו לוקאקו דיבר הבוקר (שני) לראשונה מאז המשבר שעבר במנצ'סטר יונייטד שהוביל לידיעות על כך שוקל לעזוב אחרי שלא פתח בהרכב כמה משחקים. הבלגי כבש שער בניצחון 1:4 על פולהאם, וסיפר לכתבים כי הוא פיתח יותר מדי שרירים לפני המונדיאל והיה צריך לעבוד קשה כדי להוריד מסת שרירים ולמצוא שוב את הרעב לכבוש שערים. בכלל הבעיה שלו היתה סוג של הנגאובר אחרי ההצלחה במונדיאל.


לוקאקו הוא השחקן השני בפרמיירליג שסבל בגלוי מבעיות אחרי ההצלחה במונדיאל לצד שוער צרפת הוגו לוריס, שאפילו נתפס נוהג שיכור וצוטט שהיה לו קשה להסתגל לחיי היום יום. הבלגי כבש ארבע השערים וזכה עם נבחרתו במקום השלישי בגביע העולמי.


החלוץ הבלגי לא פתח ב-2:2 נגד ארסנל, אבל כבש נגד סאות'המפטון לפני כן במשחק שגם הסתיים בתיקו 2:2 ובשבת האחרונה בניצחון על פולהאם. מדובר בשני שערים שכבש בשבוע אחד, כשלפני כן הבקיע רק ארבעה שערי ליגה העונה. הוא סבל מרצף של 12 משחקים בהם לא הבקיע. פרשנים סברו שהמשבר של לוקאקו נובע גם בגלל הגביע העולמי והנפילה במתח מאז הטורניר, אבל החלוץ הבלגי גילה: "הייתי צריך להתנזר מאולם האימונים ולא לעבוד על השרירים שלי, כדי להוריד מסה ולחזור לשחק עם יותר רעב לכבוש שערים. המטרה היתה פשוט להוריד את מסת השרירים. הייתי חייב לשתות הרבה מים ולאכול הרבה ירקות ודגים, וזה עזר לי".


לוקאקו אמר גם ששינה את אימוניו. הוא עבד יותר על ספרינטים והיה צריך לשמור יותר על גופו. נוסף לכך הודה שלהצלחה במונדיאל היתה השפעה על העונה החדשה: "הרגשתי מצוין במונדיאל ואני חושב ששיחקתי שם מצוין. כשחזרתי הכל נראה אחרת. כשאתה משחק בפרמיירליג אתה לא יכול לשחק עם אותה כמות שרירים עליך. היתה לי גם פציעה מטרידה בירך האחורי ולא יכולתי לשחק ככה. אני חושב שהיתה לי נפילה מהגביע העולמי ודבר דומה קרה לי כשחזרתי מהגביע העולמי 2014, כששיחקתי באברטון".


"Me and the manager had good conversations in the last couple of days, where really he told me what he wanted from me."

Romelu Lukaku says he is clearer on his Man Utd role after speaking with Jose Mourinho.

More here: https://t.co/qcPCnkq49Qpic.twitter.com/WQy08ATrjI

— Sky Sports Premier League (@SkySportsPL) 10 בדצמבר 2018


הבלגי כבש בעונה שעברה 27 שערים לזכות יונייטד, מספרים שחסרים לה כעת מאוד, אבל הוא טוען: "אני עכשיו בכושר טוב". הוא הכחיש את הסיפור שרצה לעזוב ואף טען שיחסיו עם ז'וזה מוריניו טובים: "היתה לי שיחה טובה עם מוריניו והוא הסביר לי מה הוא רוצה ממני. אני יודע שאני צריך להיות טוב יותר ואני שואף להשתפר. מוריניו אמר לי שחסר לי אינטנסיביות ואגרסיביות. את זה עשיתי נגד פולהאם וזה עבד. אהבתי לחזור לשחק שוב ברמה הכי גבוהה ועכשיו מה שצריך לעשות זה לנסות להשתפר".


בניגוד ללוקאקו המצב עם פול פוגבה לא משתפר, ולפי ה"מירור" הוא צפוי לפתוח על הספסל גם נגד ליברפול באנפילד במשחק הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי