פוצ'טינו: "השחקנים התעלמו היטב מהידיעות על יונייטד"

דלה עלי
דלה עלי | AFP

מנג'ר טוטנהאם, אולי המועמד המוביל לעבור למנצ'סטר בקיץ, שיבח את חניכיו אחרי ה-0:2 על ארסנל בדרך למפגש מול צ'לסי בחצי גמר גביע הליגה: "לעלי יש איכות שאי אפשר לרכוש". אמרי על ייבוש אוזיל: "החלטה טקטית"

(גודל טקסט)
טוטנהאם סגרה אתמול (רביעי) את החשבון עם ארסנל. בתחילת החודש התותחנים כבשו רביעייה באצטדיון האמירויות ונתנו הצגה של ממש ב-2:4 בדרבי של צפון לונדון במסגרת הפרמיירליג, אבל אתמול השתיים נפגשו ברבע גמר גביע הליגה והיו אלה התרנגולים שכיכבו עם 0:2 בדרך למפגש מול צ'לסי בחצי הגמר, כאשר בחצי השני ישחקו מנצ'סטר סיטי וברטון אלביון מהליגה השלישית.


טוטנהאם רוצה לזכות בתואר לראשונה מאז זכתה בו עם חואנדה ראמוס ב-2008, אבל יש לה שתי משוכות גבוהות מאוד לעבור – הראשונה כאמור היא צ'לסי ולאחר מכן, אם תנצח, כנראה שזו תהיה מנצ'סטר סיטי. ארסנל שלא הפסידה 22 משחקים רצופים בכל המסגרות, כבר עם שני הפסדים רצופים לאחר שנכנעה גם לסאות'המפטון בתחילת השבוע בליגה.


כמו כל דרבי צפון לונדוני חם, גם הפעם נרשמה במשחק תקרית אלימה כאשר בקבוק התעופף לפרצופו של דלה עלי בדקה ה-72. קשר הנבחרת הגיב לאוהדי ארסנל כשסימן "0:2" אחרי שכבש את השער השני. "בזכות זה השער שכבשתי היה יותר מתוק", אמר.


מאוריסיו פוצ'טינו
הגדיר את זורק הבקבוק: "אידיוט וטיפש". מנג'ר טוטנהאם שנמצא בחדשות דווקא בגלל שמנצ'סטר יונייטד רוצה אותו בקיץ הקרוב הוסיף: "למזלנו לא נגרם נזק מהבקבוק וזה לא הפך לנושא המרכזי של המשחק, כי זה היה יכול להיגמר רע מאוד. אנחנו וארסנל שונאים זה את זה, אבל מבחינתי זה נעשה בדרך טובה וספורטיבית. לצערי יש אוהדים שעושים זאת בדרך הרעה ומוכנים לפגוע באנשים או ביריבים שלהם אפילו פיזית. רק איש טיפש יכול לעשות טעות כזאת. יש לי כבוד לאוהדי ארסנל, רק מקווה שהקבוצה תיקח אחריות ובאמצעות המצלמות תזהה את האוהד. אם היה קורה משהו זו הייתה בעיה גדולה מאוד ואיך נתקן אותה להבא אם לא יפעלו למגר את התופעה? אני משוכנע שארסנל תיקח עליה את האחריות למצוא את מי שהיה מעורב".



עלי. הקפיץ מעל צ'ך ועקץ בחזרה את אוהדי התותחנים (AFP)


בעיתון "דיילי מייל" נכתב שזריקת הבקבוק ממשיכה תופעה מכוערת העונה בה האוהדים הם במרכז המשחקים, לאחר שאירועים מכוערים נרשמו גם כשהושלכה בננה על ידי אוהד טוטנהאם לעבר פייר-אמריק אובאמיינג והקללות הגזעניות של אוהדי צ'לסי נגד ראחים סטרלינג. אוהד טוטנהאם שזרק את בננה נקנס ב-500 ליש"ט השבוע בבית המשפט והורחק לארבע שנים ממגרשי הכדורגל.


ואם נחזור לכדורגל, אז שוער טוטנהאם פאולו גזאניגה, שאפשר להוגו לוריס לנוח, גילה יכולת טובה והפך לשוער הראשון של טוטנהאם שלא סופג בחוץ נגד ארסנל מאז 1998. הקודם לפני 20 שנה היה אספן ברדסן. 


1 – Paulo Gazzaniga is the first Spurs goalkeeper to keep a clean sheet away at Arsenal in any competition since November 1998, when Espen Baardsen did so at Highbury. Unlikely. pic.twitter.com/mGmWECvbq4

— OptaJoe (@OptaJoe) December 19, 2018


מצטיין המשחק היה ללא צל של ספק דלה עלי, לו החמיא פוצ'טינו בגדול: "באימונים הוא משתעמם בקלות. הוא חיה תחרותית ומרגיש נוח רק במשחקים כשיש על מה להילחם. כשיש תחרות הוא תמיד נותן את המיטב. זו האיכות שיש לו ואתה לא יכול לרכוש אותה בסופר. השחקנים שלנו צריכים לקבל שבחים על כך שלא שמו לב לכל הידיעות לגבי מנצ'סטר יונייטד. המשחק הזה לא הרגיש כמו רבע גמר, אלא יותר כמו הגמר. לארסנל יש קבוצה גדולה וזה קשה מאוד לשחק מולם באמירויות. באנגליה הכי קשה לדבר על זכיות בתארים, בגלל שהכל כל כך תחרותי. הכי חשוב להיות מפוקסים בכל משחק".


מנג'ר ארסנל אונאי אמרי נשאל פעם נוספת על אי הכללתו של מסוט אוזיל בסגל והשיב: "ההחלטה הייתה טקטית. אני בוחר את השחקנים הכי טובים למשחק מסוים. זו החלטה שלי בלבד. מחר יש לנו אימון וכל שחקן חשוב בקבוצה. אני מרוצה מהיכולת, אבל כמובן שלא מהתוצאה. אנחנו נמצאים בתהליך בנייה ואנחנו עדיין בתמונה בשלוש תחרויות אחרות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי