צפו בתקצירים: רק 1:1 לארסנל אצל ברייטון, צ'לסי במקום הרביעי

פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג | AFP

מלך שערי הפרמיירליג כבש את ה-13 שלו העונה בדקה השביעית, אבל טעות בהגנה איפשרה ללוקאדיה להעניש (35) והפער מיונייטד הוא שש נקודות בלבד. צמד של הזאר בפנדל (46, 58) נתן לבלוז 1:2 אצל ווטפורד

(גודל טקסט)
מחזור ה"בוקסינג דיי" באנגליה נמשך, ואחרי חגיגת השערים של ליברפול וטוטנהאם וההתדרדרות של סיטי, הגיע תורן של ארסנל וצ'לסי. הראשונה רצתה לחזור להיות פקטור במאבק על הצמרת, אבל איבדה גובה עם 1:1 עם ברייטון. הבלוז חזרו לנצח עם 1:2 קשה אצל ווטפורד.


ברייטון – ארסנל 1:1
בתחילה היה נראה שהתותחנים בדרך לעוד ניצחון קל, במיוחד לאחר שבדקה השביעית התקפה קבוצתית נהדרת הסתיימה כשאלכסנדר לקאזט מצא את פייר אמריק אובמיאנג והאחרון כבש בפצצה לפינה הרחוקה, מעלה את מאזנו ל-13 שערים ולא נותן לעובדה שסלאח כבש את ה-12 שלו מוקדם יותר היום להפריע לו.


אבל מאותה נקודה ארסנל לא הצליחה להגיע להרבה הזדמנויות, וברייטון ידעה להעניש. התקפה מתפרצת אחת בדקה ה-35, טעות אחת מצד ההגנה של אמרי ויורגן לוקאדיה הכניע את לנו.


It ends level at the Amex#BHAARSpic.twitter.com/ahMNl31069

— Arsenal FC (@Arsenal) December 26, 2018


זהו התיקו החמישי העונה של ארסנל, שניצחו רק משחק אחד בארבעת האחרונים ודווקא אחרי תקופה נהדרת נראה שלא מצליחים להתחבר דווקא כשמנצ'סטר יונייטד פתאום תופסת קצב ורחוקה כעת שש נקודות בלבד. ואם זה לא מספיק, בשבת מחכה לארסנל משחק באנפילד נגד ליברפול הבלתי ניתנת לעצירה. ברייטון, לעומת זאת, עצרה רצף של שלושה הפסדים עם הנקודה הזאת. בירם כיאל שוב לא שותף, בפעם הרביעית ברציפות.


ווטפורד – צ'לסי 2:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
אחרי ההפסד המפתיע ללסטר בסטמפורד ברידג' בשבת, צ'לסי היתה חייבת ניצחון כדי לא לאבד גובה במירוץ הצמוד על המקום באירופה. למזלה, יש לה את אדן הזאר. הבלגי כבש בפנדל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אבל עוד לפני הירידה להפסקה רוברטו פריירה הפתיע את קפה בבעיטה מחוץ לרחבה והוריד את הקבוצות לחדר ההלבשה בשוויון. אלא שבדקה ה-58 היה זה שוב הזאר, ושוב בפנדל, שהעניק לסארי שלוש נקודות יקרות והחזיר לה את המקום הרביעי.


הפער מארסנל עומד כרגע על שתי נקודות, אחרי שנעלם בשבוע האחרון, ולבלוז תהיה הזדמנות להגדיל אותו כשיתארחו אצל קריסטל פאלאס ביום ראשון אחרי המפגש של ארסנל עם ליברפול. ועדיין, זה לא המקום בו ציפה להיות סארי לאחר מחזור ה"בוקסינג דיי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי