בניוקאסל זועמים על מוחמד סלאח, שלא ייענש

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | AFP

במגפייז טוענים שהמצרי צלל בפנדל במהלך ההפסד 4:0 באנפילד, אולם בהתאחדות הבהירו שלא יורחק. קלופ: "הפער מסיטי וטוטנהאם עוד לא משמעותי, אבל רצינו להגיע למצב הזה". צפו בתקציר

קבוצות: ניוקאסל
(גודל טקסט)
מוליכת הפרמיירליג ליברפול לא חלמה לפתוח פער של שבע נקודות מהיריבה הגדולה שלה מנצ'סטר סיטי כבר בשלב הזה של העונה. אתמול (רביעי) היא פירקה בקלות את ניוקאסל עם 0:4 באנפילד ורשמה 19 מחזורים ללא הפסד, שיא מועדון חדש בפרמיירליג. ב"דיילי מייל" נכתב שבאנפילד חגגו את שער הניצחון של לסטר על הסיטיזנס, כאשר היה ברור שהאדומים בדרך לניצחון קל. שיר ישן של ליברפול בקע מהרמקולים באיצטדיון: "עכשיו אתם יכולים להאמין לנו? אנחנו הולכים לזכות באליפות". עוד נכתב: "בחמישה ימים קסומים של חג המולד, ליברפול עלתה ליתרון של שבע נקודות על סיטי ושש על טוטנהאם, שעלתה למקום השני".


"אני טיפוס ממש נאיבי", אמר בסיום המנג'ר יורגן קלופ. "אמרתי לעצמי שזה ניצחון גדול של לסטר על סיטי ושלנו על ניוקאסל, ואז שמעתי שהיה גם ניצחון של טוטנהאם, אבל אף אחד לא טרח לספר לי. אפילו לא ידעתי היכן היריבות שלנו משחקות. שש נקודות יתרון על טוטנהאם או שבע על סיטי זה עוד לא משמעותי, אבל רצינו להגיע למצב הזה. רצינו לעשות היסטוריה וזאת הפעם הראשונה שליברפול לא מנוצחת בליגה אחרי 19 מחזורים, בהם ספגנו רק 7 שערים".


עם זאת, הגרמני דאג להחזיר את קבוצתו לקרקע: "המספרים טובים, אבל בואו נראה את המציאות. יש עוד 19 מחזורים ואנחנו צריכים לשחק עכשיו נגד ארסנל וסיטי ונגד כל הקבוצות מחדש כך שהדרך עוד ארוכה. אחרי המשחק קיבלנו את התוצאות של כולם, אבל אלה רק מספרים. אנחנו צריכים להיות ממוקדים בעצמנו". למרות דבריו של קלופ, ליברפול רשמה ניצחון שמיני ברציפות ונראית טוב מתמיד. הקפטן ג'ורדן הנדרסון קיבל את הציון 8.5 בעיתון וג'רדן שאקירי שפתח והפך לנשק הסודי של ליברפול זכה לציון 8.


MIRROR SPORT: Gold Turkey #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/0E6ijS1xcU

— Neil Henderson (@hendopolis) 26 בדצמבר 2018

אוהדי ניוקאסל כעסו על מוחמד סלאח אחרי שנטען שהוא צלל בפנדל אותו כבש, ולא היה ראוי לקבל את הבעיטה. האירוע התרחש בדקה ה-47 אז פול דאמט רק נגע בזרועו של המצרי, שבתגובה צלל כאילו תוקל בחריפות. עם זאת, הובהר על ידי ההתאחדות כי הוא לא ייענש בהתחזות ויוכל לשחק נגד ארסנל ומנצ'סטר סיטי. "זה היה פנדל רך לחלוטין", אמר בסיום המנג'ר המפסיד רפא בניטס. "זה מסביר למה ספגנו רביעיה באנפילד".

This is how Liverpool have to win games, what a dive ⁦@MoSalahpic.twitter.com/OCtnB769ka

— Rory Lulham (@RoryPL) 26 בדצמבר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי