סולשיאר: "בניוקאסל יהיה שונה, אף פעם לא אהבתי לשחק שם"

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | מנצ'סטר יונייטד - האתר הרשמי

המנג'ר החדש של יונייטד רוצה לקבוע ברביעי (22:00, ספורט2) נתון שלא נרשם למעלה מ-70 שנה, אך מזהיר: "עדיין לא שמרנו על רשת נקייה". במקביל: צ'לסי מתמודדת עם מכת פציעות לקראת סאות'המפטון (21:45, ספורט4)

(גודל טקסט)
המחזור ה-21, מחזור אמצע השבוע בפרמיירליג, יימשך מחר (רביעי) עם משחקים מסקרנים של צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד שיהוו פרומו לקראת ההצגה הגדולה של יום חמישי בין מנצ'סטר סיטי לליברפול. בנוסף, עוד ארבעה משחקים יתקיימו.


צ'לסי – סאות'המפטון (21:45, שידור ישיר בספורט4)
צ'לסי צמצמה את הפער שלה מטוטנהאם לשתי נקודות (לפני משחקה של טוטנהאם היום) ורשמה שני ניצחונות מאז ההפסד 0:1 ללסטר. אוליביה ז'ירו ייעדר כנראה בשל פציעה בקרסול. גם פדרו, ססק פברגאס, רובן לופטוס-צ'יק, קלום הודסון-אודוי ודני דרינקווטר הפצועים עדיין לא חזרו לסגל. צ'לסי תמשיך להתבסס על אדן הזאר, שהיה מעורב עד כה ב-19 שערים בליגה – יותר מכל שחקן אחר. סאות'המפטון נמצאת בתקופת התאוששות מפתיחת העונה הנוראית מאז שהגיע המנג'ר החדש ראלף האזנהוטל. הם הדהימו את ארסנל 2:3 וניצחו 1:3 את האדרספילד מהתחתית, אבל הפסידו את שני המשחקים הבאים שלהם.


מאוריציו סארי אמר שמכת הפציעות מדאיגה את הבלוז: "זו בעיה מכיוון שבינואר אנחנו אמורים לשחק כל שלושה ימים. נשארו לנו עוד 18 משחקים וזה חשוב שתהיה לנו יציבות והמשכיות".


We're back in action tomorrow!

Southampton at Stamford Bridge up next! pic.twitter.com/tyS3MXuBrc

— Chelsea FC (@ChelseaFC) 1 בינואר 2019


צ'לסי ניצחה את שבעת משחקיה האחרונים נגד סאות'המפטון בכל המסגרות. הסיינטס ניצחו רק בשלושה מ-19 משחקיהם האחרונים בסטמפורד ברידג'. אם צ'לסי תפסיד, זו תהיה הפעם הראשונה שהם יפסידו שני משחקי בית רצופים מאז 2011. מצד שני, הם ינסו לשמור על שער נקי שני משחקים ברציפות לראשונה בליגה העונה. האורחים ספגו העונה 21 שערי חוץ, רק פולהאם ספגה יותר (24).


ניוקאסל – מנצ'סטר יונייטד (22:00, שידור ישיר בספורט2)
אולה גונאר סולשיאר רוצה ניצחון רביעי ברציפות מאז נכנס לנעליים של ז'וזה מוריניו, ואם יעשה זאת יהיה המנג'ר הראשון שמנצח את כל ארבעת משחקיו הראשונים במועדון מאז מאט באזבי האגדי ב-1946. יהיה מעניין לראות איך פול פוגבה ישחק, לאחר שהלהיב בשלושת המשחקים הראשונים של סולשיאר והיה מעורב בהם בשבעה שערים.


בשלושת המשחקים הראשונים של המנג'ר הנורבגי הקבוצה כבשה 12 שערים. הקבוצה של רפא בניטס אולי לא מהחזקות בליגה, אבל יש הרגשה שעד כה זה יהיה המבחן הכי קשה של סולשיאר. אלכסיס סאנצ'ס יחזור לסגל של יונייטד רעב מתמיד, וצפוי לקבל דקות לראשונה מאז הפציעה ב-24 בנובמבר. בהגנה, אריק באיי מורחק וכריס סמולינג ומרכוס רוחו ייעדרו בגלל פציעות. מרקוס ראשפורד צפוי לפתוח, למרות שהוא נראה צולע בניצחון 1:4 על בורנמות'


"This is the way we want to see ourselves attacking."

Ole previews Wednesday's tough test at Newcastle… #MUFCpic.twitter.com/MwnKf7p26Y

— Manchester United (@ManUtd) 1 בינואר 2019


סולשיאר לא מתלהב ממשחקים בניוקאסל. בקריירה שלו ככדורגלן הוא הורחק רק פעם אחת בלבד בליגה כששיחק ביונייטד, וזה קרה במשחק חוץ נגד ניוקאסל ב-1998. במסיבת העיתונאים לפני המשחק הוא הודה שסאנצ'ס יקבל דקות: "הוא מאלה שרוצים לשחק כל הזמן. אני בטוח שהוא יהיה נכס חשוב עבורנו". על המשחק בסיינט ג'יימס פארק : "זו הדרך בה אנחנו רוצים לראות את הקבוצה תוקפת, אבל בניוקאסל זה יהיה משחק שונה לגמרי. כשחקן אף פעם לא נהניתי לשחק שם. אנחנו רוצים לנצח, אבל גם לשמור על רשת נקייה ועד כה במשחקים שלי לא עשינו זאת".


רפא בניטס אמר לקראת המשחק: "מישהו צריך לנצח גם משחקים כאלה נגד יונייטד, אבל הם באים מולנו בהתלהבות גדולה. המטרה שלנו היא להיות מחוץ לשלוש האחרונות בסוף ינואר". ניוקאסל מדורגת כעת רק במקום ה-15, שלוש נקודות מהקו האדום.


ניוקאסל ניצחה את יונייטד בשנה שעברה 0:1 בבית ואם תנצח שוב אלה יהיו שני נצחונות רצופים של המאגפייז על יונייטד לראשונה מאז 1987. הסיינט ג'יימס פארק הוא כבר לא המבצר של ניוקאסל העונה. היא הפסידה בו שבעה משחקי בית בעונת 2018/19, ויחד עם האדרספילד יש לה את הרקורד הביתי הכי מפוקפק בליגה. פרט שכן יכול להדאיג את יונייטד הוא שבניטס ניצח בארבעת משחקי הבית האחרונים נגד יונייטד בכל המסגרות – שניים עם ליברפול, אחד עם צ'לסי ואחד עם ניוקאסל. אם יונייטד תכבוש שלושה שערים היא תעשה זאת בפעם הרביעית ברציפות לראשונה מאז 2011.


שאר המשחקים (21:45, שידור ישיר בחגיגה אנגלית בספורט1)
בורנמות' – ווטפורד


האדרספילד – ברנלי


ווסטהאם – ברייטון


וולבס – קריסטל פאלאס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי