צפו בתקציר: סיטי הביסה 0:9 את ברטון, רביעייה לז'סוס

גבריאל ז'סוס
גבריאל ז'סוס | Gettyimages

הסיטיזנס התעללו ביריבה מהליגה השלישית בחצי גמר גביע הליגה. הברזילאי להט עם ארבעה שערים (30, 34, 57, 65), דה בריינה (5), זינצ'נקו (37), פודן (62), ווקר (70) ומאחרז (83) הוסיפו. בעוד שבועיים הגומלין

(גודל טקסט)
אחרי ה-0:1 של טוטנהאם על צ'לסי אמש, המשחק הראשון של חצי הגמר השני בגביע הליגה הערב (רביעי) היה הרבה יותר חד צדדי הערב כשמנצ'סטר סיטי הביסה בקלילות 0:9 את ברטון הלביון מ"ליג1", הליגה השלישית באנגליה, כשעוד שבועיים הקבוצות ייפגשו שוב לגומלין לפרוטוקול בלבד.


למרות היריבה החלשה יחסית, פפ גווארדיולה עלה עם הרכב חזק יחסית וכבר בדקה החמישית דויד סילבה הגביה כדור לרחבה וקווין דה בריינה היה שם כדי לנגוח אותו לרשת ולקבוע 0:1 מוקדם. בדקה ה-30 גבריאל ז'סוס כבר הפך את זה ל-0:2 אחרי שנגח מקרוב כדור שלירוי סאנה בעט ונהדף על ידי השוער. ארבע דקות לאחר מכן השלים הברזילאי צמד, מבישול נוסף של סילבה, והעלה את האלופה ל-0:3 קליל. בדקה ה-37 אולכסנדר זינצ'נקו ניסה את מזלו כשבעט כדור מ-כ-18 מטרים, שלח אותו לפינה הגבוהה ולא השאיר שום סיכוי לשוער בראדלי קולינס.


סיטי לא הורידה את הרגל מהגז גם במחצית השנייה וז'סוס הנהדר השלים רביעייה (57, 65), כשבין לבין פיל פודן שעלה מהספסל הוסיף אחד משלו (62). ריאד מאחרז בישל לקייל ווקר את השמיני בדקה ה-70, והתכבד בעצמו ב-0:9 בדקה ה-83, שנשמר עד שריקת הסיום.



אחרי התצוגה החד צדדית נגד ברטון לה קדמו 0:7 על רות'רהאם יונייטד ו-1:2 על ליברפול, סיטי תקווה להמשיך במומנטום החיובי גם נגד וולבס המאתגרת ביום שני באיתיחאד. ברטון לעומתה, שמדורגת תשיעית בליגה השלישית, תארח בשבת את ג'ילינגהאם.





סיטי חוגגת מול היריבה מהליגה השלישית (Gettyimages)


הרכבים

מנצ'סטר סיטי: ארייאנט מוריץ', קייל ווקר (דנילו 74), ניקולאס אוטמנדי, אריק גרסיה, אולקסנדר זינצ'נקו, אילקאי גונדואן, קווין דה בריינה (פיל פודן 54), דויד סילבה, ריאד מאחרז, לירוי סאנה (ברנרדו סילבה 66), גבריאל ז'סוס.

ברטון: בראדלי קולינס, בן טרנר, ג'ון ברייפורד, ג'ייק בקסטון, ריס האצ'ינסון, קיירן וואלאס, ג'יימי אלן (בן פורס 68),מרקוס הארנס, סקוט פרייזר (ג'ו סבארה 79), לוקאס אטקינס, ליאם בויס (דייויד טמפלטון 68).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי