צפו בתקציר: צ'לסי גברה על ניוקאסל 1:2 והתבססה בצמרת

וויליאן עם פדרו
וויליאן עם פדרו | Gettyimages

חבורתו של מאוריציו סארי ניצלו את ההפסד של ארסנל לווסטהאם והגדילו את הפער מהמקום החמישי לשש נקודות. וויליאן החזיר לבלוז את היתרון (57), פדרו כבש ראשון (9) אחרי צ'יפ נהדר. קירן קלארק רק איזן זמנית (40)

קבוצות: ניוקאסל
(גודל טקסט)

בצל התיקו נגד סאות'הפטון במשחק הליגה האחרון וההדחה לטוטנהאם בגביע האנגלי, צ'לסי יכולה להרגיש מעודדת הערב (שבת) אחרי שניצחה 1:2 את ניוקאסל במסגרת המחזור ה-22 של הפרמיירליג והגדילה את הפער מארסנל הנמצאת במקום החמישי לשש נקודות, אחרי שהתותחנים הפסידו 1:0 לווסטהאם במשחק שפתח את המחזור.

המשחק נפתח כצפוי בשליטה מוחלטת של צ'לסי שכבשה את השער הראשון כבר בדקה התשיעית. דויד לואיז העביר כדור עומק נפלא שמצא את פרדו בקצה הרחבה והספרדי דייק עם צ'יפ נהדר מעל השער של ניוקאסל. האורחים היו קרובים לשוויון כאשר רונדון קיבל כדור לתוך הרחבה, אך בעט חזק מעט השער. איוזה פרס קיבל גם הוא הזדמנות מצוינת לאזן ברחבה, אך החמיץ ממצב קורץ. כשהיה נראה שצ'לסי יירדו לחדר ההלבשה ביתרון, קירן קלארק שהיה אשם בשער הראשון, איזן את התוצאה עם נגיחה אדירה לפינה הימנית של קפה אחרי קרן מדויקת של מאט ריצ'י בדקה ה-40.


פדרו מקפיץ מעל השוער ומעלה את צ'לסי ליתרון מהיר (Gettyimages)

המחצית השנייה נפתחה עם התקפה נהדרת של המארחת, קאנטה דהר לכיוון רחבת היריבה מסר כדור חכם לפרדו שהיה קרוב לצמד, אך הפעם דוברבקה היה במקום. היתרון חזר לצ'לסי בדקה ה-57 אחרי מהלך שהחל אצל הזאר שכדרר לכיוון הרחבה ומסר לוויליאן והאחרון כבש שער בבעיטה סיבובית לחיבורי הקורות של המגפייס, צ'לסי שמרה על התוצאה עד הסיום וסיימה עם 1:2 קטן אבל חשוב מאוד לבלוז להמשך העונה.

במחזור הבא צ'לסי תצא לדרבי לונדוני נגד ארסנל בקרב על המקום הרביעי ומנגד ניוקאסל שרושמת משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון במסגרת הפרמיירליג, תפגוש את קרדיף במשחק תחתית לוהט.


שחקני ניוקאסל חוגגים את שער השוויון (Gettyimages)


וויליאן מחזיר את היתרון צ'לסי ומותיר את דוברבקה חסר אונים (Gettyimages)

הרכבים
צ'לסי: קפה אריסבלאגה, ססאר אספיליקווטה ,אנתוניו רודיגר, דויד לואיז, מרקוס אלונסו, מתאו קובאצ'יץ' (רוס בארקלי 63), ג'ורג'יניו, אנגולו קאנטה, פדרו (קאלום הדסון אודוי 81), אדן הזאר (אוליבייה ז'ירו 87), וויליאן.

ניוקאסל: מרטין דוברבקה, דאנדרה ידלין (חאבייר מאנקייו 82), פלוריאן לז'און, ג'מאל לאסלס, מאט ריצ'י, קירן קלארק, איוזה פרס (ג'ייקוב מרפי 82), שון לונגסטאף, אייזק היידן, כריסטיאן אטסו, סלומון רונדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי