גווארדיולה הודה: "נכון לעכשיו, ליברפול יותר טובה מאיתנו"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Gettyimages

מאמן מנצ'סטר סיטי החמיא ליריבה העיקרית על התואר: "חייבים להסיר בפניהם את הכובע". מנדי צפוי לחזור להרכב נגד האדרספילד (15:30, ספורט1). טוטנהאם תיאלץ להתסדר ללא קיין וסון נגד פולהאם (18:00, ספורט1)

קבוצות: פולהאם
(גודל טקסט)
המחזור ה-23 בפרמיירליג יימשך היום (ראשון) כאשר המוליכה מנצ'סטר סיטי יוצאת למשחק חוץ נגד האדרספילד ואמורה לקצץ מחדש את הפער מליברפול לארבע נקודות, ואילו טוטנהאם תציג איך היא מסתדרת ללא הארי קיין הפצוע במשחק חוץ בדרבי לונדוני נגד פולהאם.


האדרספילד – מנצ'סטר סיטי (15:30, שידור ישיר בספורט1)
כל תוצאה מלבד ניצחון של התכולים בהפרש גבוה תיחשב כסנסציה. האדרספילד פיטרה את המנג'ר דיוויד ואגנר, והמאמן הזמני מארק הדסון יעמוד על הקווים מול פפ גווארדיולה. הדסון כבר הפסיד כמנג'ר זמני של הקבוצה במשחק אחד בעבר, 3:0 ללידס. מדובר במשחק קצוות בין אחת הקבוצות הטובות בליגה להכי רעה. פפ גווארדיולה אמר: "בואו נשכח לרגע את הטבלה. יהיה שם קור מקפיא ותמיד קשה לשחק שם". המשחק הקודם בין הקבוצות, במחזור השני של העונה, נגמר ב-1:6 מוחץ לאלופה. הניצחון הגבוה ביותר בהיסטוריה של סיטי היה על האדרספילד, 1:10 ב-1987. האדרספילד השיגה רק 5 נקודות מ-33 במשחקי הבית שלה, הרקורד הכי גרוע בליגה.


מלבד וינסנט קומפני, שנמצא בספק, לסיטי אין שחקנים פצועים. בנג'מין מנדי, שלא שיחק מנובמבר, צפוי לחזור. פפ נשאל האם אפשר להשוות בין לירוי סאנה שנמצא בכושר מצוין עם 12 בישולים ו-10 שערים לריאן גיגס ואמר: "יש לסאנה עוד דרך ארוכה להגיע אליו. הוא הרבה יותר עיקבי ומשחק בצורה יציבה, אבל הוא עוד לא גיגס. האמת שאני לא זוכר אם גיגס היה כמו סאנה בגיל 21 או 22. צריך לעשות את ההשוואה לפי הגיל ולא לפי כל הקריירה", סיכם הקאטלוני.


PEP When you win games and go to the quarter and semi-finals (of cup competitions), it is a huge excitement and focus for everyone.

Of course, I am a little bit concerned (about the schedule) but it is what it is. What can we do?

— Manchester City (@ManCity) 19 בינואר 2019


פפ אוהב לפרגן ליריבות, ולנצח אותן אחר כך על כר הדשא. על ליברפול אמר: "יש עוד הרבה משחקים בקופה, אבל על מה שהם עשו עד כה אני חייב להסיר את הכובע בפניהם. נכון לעכשיו הם טובים יותר מאיתנו". הבעיה העיקרית של סיטי יכולה להיות עייפות. היא תשחק היום בפעם ה-35 העונה ואם היא תישאר בכל המפעלים תיאלץ לשחק 67 משחקים. גווארדיולה הודה: "לוח המשחקים מטריד אותי. לא יודע אם זה נותן יתרון לליברפול כי להם יש פחות מפעלים, אבל אנחנו נילחם עד הסוף על ארבעת התארים".


פולהאם – טוטנהאם (18:00, שידור ישיר בספורט1)
לכאורה משחק קל יחסית לטוטנהאם, נגד הקבוצה במקום הלפני אחרון, אבל זה יהיה מבחן קשה לקבוצה שתיאלץ להסתדר ב-11 המשחקים הקרובים ללא הארי קיין הפצוע וגם בלי הון-מין סון הדרום קוריאני שלוקח חלק בגביע אסיה. השניים כבשו ביחד כמעט חצי מהשערים של טוטנהאם השנה – 46 שערים. מוסא סיסוקו פצוע אף הוא, מה שאומר שאין לטוטנהאם אף שחקן גרזן בקישור ומוסא דמבלה, שהיה יכול לשחק שם, נמכר לגוואנגז'ו R&F. לא ברור איך טוטנהאם תסתדר, כאשר גם לוקאס מורה בחוץ, אבל היא מעודדת מהעובדה שאריק דייר חוזר לראשונה מאז דצמבר. זה יכול להיות מבחן מעניין לפרננדו יורנטה, שאמור לשחק בחוד.


בפולהאם, ריאן באבל אקס ליברפול יחגוג הופעה מחודשת בפרמיירליג.


מאוריסיו פוצ'טינו אמר: "כאשר אתה מאבד את אחד החלוצים הטובים באירופה, זה הולך להשפיע עליך ללא ספק. אנחנו באים בגישה חיובית ונוכל להתמודד עם זה". טוטנהאם ניצחה את כל ארבעת משחקיה האחרונים נגד פולהאם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי