צ'לסי החליטה לפטר את סארי, חשש שכוכבים יברחו אם יישאר

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | Gettyimages

דיווח: ראשי המועדון המליצו לאברמוביץ' להיפרד מהאיטלקי גם אם ינצח את יונייטד בגביע, אספיליקווטה זכה לתמיכת השחקנים אחרי עימות עם המנג'ר. זולה על התבוסה לסיטי: "ציפיתי מהם לספוג כרטיסים אדומים"

(גודל טקסט)
ב"סאנדיי אקספרס" פורסם שההחלטה בצ'לסי נקבעה והיא לפטר את המנג'ר מאוריציו סארי אחרי קצת יותר מחצי שנה בתפקיד. הדירקטורית מרינה גרנובסקיה המליצה על כך לבעלים רומן אברמוביץ', שלפי הדיווחים איבד עניין במועדון בגלל המצב של הקבוצה, כשכזכור הוא גם לא יכול להיכנס לבריטניה כי הדרכון שלו לא חודש. מחר (שני) תשחק צ'לסי בשמינית גמר הגביע האנגלי נגד מנצ'סטר יונייטד (21:20, שידור ישיר בספורט1).


לפי הדיווח, התבוסה הקשה למנצ'סטר סיטי 6:0 הייתה הקש ששבר את גב הגמל, אבל לא רק בגלל זה. ההנהלה טוענת שסארי עקשן ולא מוכן להתגמש ולעשות שינויים בשיטת המשחק שלו שנקראת "סארי בול". בהנהלה אומרים שהם חוששים כי סארי הורס את אנגולו קאנטה, כשהשחקן יכול להכניס למועדון מעל מאה מיליון ליש"ט אם יימכר בעתיד בגלל שהמאמן מתעקש שלא לשחק איתו כקשר אחורי, תפקיד שבו הוא נחשב לאחד הטובים בעולם עד לפני מספר חודשים. הבלוז גם חוששים שריאל מדריד תנסה בקיץ לשים את היד על קאנטה בנוסף לאדן הזאר, כשהקשר הצרפתי לא נהנה יותר לשחק בתפקיד שהוא לא מוכר לו.


בין הצרות של צ'לסי דווח גם על חילופי דברים בין ססאר אספיליקווטה לסארי, כאשר הקפטן הביע את אכזבתו מכך שהמאמן ממשיך לסרב לשנות את שיטת המשחק. שאר שחקנים לא אהבו את הדרך שבה המאמן הגיב וטענו שגם גארי קייהיל טופל באופן לא הוגן.


עוזרו של סארי ג'יאנפרנקו זולה, האשים למעשה את השחקנים במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מחר מול מנצ'סטר יונייטד בשמינית גמר הגביע האנגלי ואמר: "במשחק בו אתה מפסיד 6:0 לסיטי הייתי מצפה מהשחקנים להילחם יותר כדי למנוע את הבושה. הייתי מצפה מהם לספוג כרטיסים אדומים".


SUNDAY EXPRESS SPORT: Time up for Sarri #tomorrowspaperstoday
⚽️⚽️⚽️ pic.twitter.com/wVyt3e5m5h

— Helen Miller (@MsHelicat) 16 בפברואר 2019


למרות דבריו של דויד לואיז אחרי הניצחון 1:2 על מלאמו בליגה האירופית שהשחקנים מעריכים את סארי ותומכים בו, עדיין יש דיבורים על כך שההיפך הוא הנכון.


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי