צפו בתקציר: קיין חזר וכבש, טוטנהאם נכנעה 2:1 לבנלי

הארי קיין
הארי קיין | Gettyimages

החלוץ כבש במשחק החזרה להרכב, אך שערים של בארנס וכריס ווד הובילו את ברנלי לניצחון מרשים על התרנגולים. ניוקאסל גברה על האדרספילד, תיקו בין בורנמות' לוולבס, קריסטל פאלאס דרסה את לסטר

קבוצות: ברנלי
(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי אמנם שיחקה כבר לפני שבועיים את משחקה נגד אברטון בשל הופעתה בגמר גביע הליגה, אבל אפשר יהיה לומר שהמחזור ה-27 של הפרמייליג נפתח באופן רשמי בעוד בשעה זו במפגש הקצוות בין טוטנהאם לברנלי בטרף מור.


אחרי הניצחון 0:3 בוומבלי על דורטמונד בליגת האלופות, טוטנהאם רוצה להמשיך לחולל ניסים דלה עלי ולהשיג ניצחון פרמיירליג חמישי ברציפות. כוכב הקבוצה בחודש האחרון יונג מין סון, עלה בחלק ההתקפי של פוצ'טינו, אך הבשורה הגדולה היא חזרתו של הארי קיין להרכב אחרי פציעה בת חמישה שבועות. כריסטיאן אריקסן מנהיג את חוליית הקישור יחד עם אריק דייר.


מנגד, ברנלי מגיעה בביטחון רב למפגש הביתי מאחר שקבוצתו של שון דייץ' לא הפסדיה את שבעת משחקי הליגה האחרונים שלה. למעשה מאז שב טום היטון להרכב, קבוצת התחתית לא יצאה מאף התמודדות בידיים ריקות, והיא תקווה להפתיע את טוטנהאם במשחק הקרוב.



כריסטיאן אריקסן עם אשלי ווסטוד ופיל בארדסלי (Gettyimages)


הרכבים
ברנלי: טום היטון, פיל בארדסלי, בן מי, ג'יימס טרקובסקי, צ'ארלי טיילור, דווייט מקניל (יוהאן גודמונדסון 80), ג'ק קורק, אשלי ווסטוד, ג'ף הנדריקס (רובי בריידי 80), אשלי בארנס, כריס ווד.


טוטנהאם: הוגו לוריס, סרג' אורייה, טובי אלדרווירלד, יאן ורטונגן, חואן פויט, דני רוז, הארי וינקס (פרננדו יורנטה 62), אריק דייר, מוסא סיסוקו, כריסטיאן אריקסן, הארי קיין, יונג מין סון.


מהלך המשחק
אחרי מחצית ללא שערים ברנלי עלתה על לוח התוצאות בדקה ה-57, כאשר דווייט מקניל הגביה קרן מדויקת לראשו של כריס ווד והחלוץ נגח למשקוף פנימה. היתרון החזיק שמונה דקות בלבד, אז דני רוז זרק כדור חוץ עצמתי לכיוונו של הארי קיין שהיה ברחבה, ומלך השערים של טוטנהאם ששב למגרשים אחרי חודש וחצי כבש את השוויון.


כובש השער הראשון. כריס ווד (Gettyimages)


בדקה ה-84, אשלי בארנס החזיר את היתרון לברנלי, ששמרה על התוצאה עד לסיום המשחק. זה היה השער הרביעי של חלוץ ברנלי בארבעת המשחקים האחרונים, ברנלי הגדילה את הרצף ל-8 משחקי ליגה ללא הפסד מאז הבוקסינג דיי. מנגד טוטנהאם רשמה הפסד ראשון לאחר ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. 




✅ West Ham 2-0
✅ Huddersfield 2-1
✅ Fulham 2-1
Watford 0-0
Man Utd 2-2
Southampton 1-1
✅ Brighton 3-1
✅ Tottenham 2-1

Sean Dyche's Burnley haven't lost in the league since Boxing Day.#Twitterclaretspic.twitter.com/h5ehbmiCFj

— bet365 (@bet365) February 23, 2019

Ran Alderweireld & Vertonghen ragged:

❌ Jadon Sancho and Christian Pulisic
✅ Dwight McNeil and Ashley Barnes pic.twitter.com/7Kszqhp87C

— bet365 (@bet365) February 23, 2019

תוצאות נוספות:
צפו בתקציר:
 ניוקאסל – האדרספילד 0:2
צפו בתקציר: בורנמות – וולבס 1:1
צפו בתקציר: לסטר – קריסטל פאלאס 4:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי