מוריניו: "להזאר יש את האופי והכישרון לשחק בריאל מדריד"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Gettyimages

המאמן שפוטר ממנצ'סטר יונייטד התייחס גם לתקרית ההזויה בין סארי לקפה: "מעולם לא עברתי דבר כזה בכדורגל, דווקא אהבתי את הגישה של השוער". על עתידו כמנג'ר: "אני מקווה לחזור לאמן בקיץ הקרוב"

(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו פירשן אתמול (ראשון) בערוץ הטלוויזיה הספרדי DAZN ששידר את גמר גביע הליגה בין צ'לסי למנצ'סטר סיטי והביע את דעתו על אדן הזאר שחושב על מעבר לריאל מדריד. המיוחד אמר שיש לו את הכישרון ואת האישיות לשחק בבלאנקוס וגם להצליח שם. מוריניו אמר: "האם יש לו את הכישרון לשחק בריאל מדריד? יש לו. האם יש לו את האישיות ללבוש חולצה בעלת משקל מבחינת הציפיות וגודל המועדון ולשחק מול האוהדים בסנטיאגו ברנבאו? יש לו את האישיות".

מוריניו גם התייחס לפרשת השוער קפה שלא הסכים להתחלף בגמר אמש למרות ששלט החילופים כבר הוצג ובייש את מאוריציו סארי. הפורטוגלי אמר על כך: "אף פעם לא עברתי דבר כזה בכדורגל ולמזלי לא עברתי. השוער רצה להראות שיש לו אישיות וביטחון בעצמו. הוא רצה להראות שהוא נמצא שם ושהוא יכול להצליח בבעיטות הפנדלים ולהציל שערים ואני אוהב את הגישה הזאת. מה שלא אהבתי זה שהוא השאיר את סארי והעוזר שלו זולה במצב שביר מאוד בקבוצה. זה גם השפיע על ווילי קבאז'רו כי הוא היה מעורב בזה מבלי שבכלל היה אמור להיות מעורב וזה השאיר אותו במצב מאוד לא נוח".

מוריניו גם דיבר על רצונו לחזור לאמן אחרי שפוטר ממנצ'סטר יונייטד כשאמר: "אני מקווה לחזור בקיץ הקרוב לאמן קבוצה. בחלק הצר הזה של הקריירה שלי, שאני מקווה שימשך רק עד יוני, אתרכז רק במה שאחרים אמורים לעשות ופחות במה שאני אמור לעשות".


ז'וזה מוריניו. "למזלי לא עברתי אף פעם דבר כזה בכדורגל" (Gettyimages)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי