נאנט פנתה לפיפ"א, דורשת תשלום על העברת סאלה

אמיליאנו סאלה
אמיליאנו סאלה | AFP

הקבוצה הצרפתית הגישה מכתב רשמי לאחר שלא קיבלה את התשלום הראשון עבור השחקן המנוח. דובר האירגון: "אנחנו בוחנים את הנושא". יו"ר קרדיף: "אם נחויב לשלם, נכבד את החוזה"

קבוצות: נאנט
(גודל טקסט)

אחרי שעולם הכדורגל סיים להתאבל על מותו הטראגי של החלוץ הארגנטינאי, אמיליאנו סאלה, נאנט תובעת מקרדיף סיטי את התשלום המגיע לה על פי חוזה.

ב-BBC דווח היום (שלישי) כי פיפ"א בוחנת תלונה רשמית של הקבוצה הצרפתית נגד קרדיף סיטי, שאף על פי שהייתה אמורה להעביר את התשלום הראשון ברביעי האחרון עבור החלוץ המנוח, נמנעה מלעשות כן. מסתבר שלמרות שהייתה אמורה לשלם את שלושת התשלומים הראשונים מתוך כלל העסקה (15 מילון ליש"ט) עד ה-20 בפברואר, הכסף עדיין לא הועבר, וזאת למרות שנאנט הסכימה לתת לציפורים הכחולות ארכה של שבוע כבר ב-5 לפברואר. 

כזכור, החלוץ הארגנטינאי בן ה-28, נפטר בנסיבות טראגיות בינואר האחרון כאשר מטוסו הפרטי התרסק בתעלה האנגלית. "אנחנו יכולים לאשר שקיבלנו תלונה רשמית בקשר להעברה", אמר הדובר של פיפ"א והוסיף: "אנחנו בוחנים את הנושא ובשלב זה נמנעים מכל תגובה שקשורה בנושא".

קרדיף מצידה, טוענת, שעד אשר לא יתבררו כל פרטי התאונה לאשורם, אין היא מחויבת לשלם, יחד עם זאת היו"ר מחמט דאלמאן אישר שהמועדון יכבד את ההסכם אם וכאשר יחויב לשלם בסופו של דבר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי