צפו בתקציר: צמדים למאנה ולפירמינו, ליברפול ניצחה 2:4 את ברנלי

שחקני ליברפול חוגגים
שחקני ליברפול חוגגים | AFP

חבורתו של קלופ ספגה שער נדיר מכדור קרן ישיר של ווסטווד בדקה השישית, אך התעשתה במהירות הודות למשחקן הרואי של הברזילאי והסנגלי. גודמונדסון המחליף רק צימק. הפער ממנצ'סטר סיטי ירד לנקודה

קבוצות: ברנלי
(גודל טקסט)

ליברפול חזרה הערב (ראשון) למסלול הניצחונות אחרי ניצחון 2:4 ביתי על ברנלי במסגרת המחזור ה-30 בפרמיירליג אשר החזיר את הפער ממנצ'סטר סיטי לנקודה, אך למרות התוצאה והפערים בטבלה קבוצת התחתית, לא עשתה חיים קלים לחבורתו של יורגן קלופ.

ברנלי עלתה ליתרון מהיר כבר בדקה השישית אחרי גול נדיר של אשלי ווסטוד, מכדור קרן ישיר, והיה כבר היה נראה שהמארחת בדרך למעידה נוספת, אך המארחת הגיבה מהר ומצאה את השוויון בדקה ה-19 משער של רוברטו פירמינו, כעבור עשר דקות סאדיו מאנה הפך את התוצאה עם בעיטה אדירה לחיבור.

22 דקות לסיום ליברפול כבשה את השלישי לאחר התקפה מתפרצת שהתחיל מוחמד סלאח בעקבות טעות של הילטון ורוברטו פירמינו ששב להרכב של ליברפול השלים צמד. האורחת התעוררה בדקה התשעים לאחר שער של יוהאן גודמונדסון, אך סאדיו מאנה כנראה קינא מעט בחברו הברזילאי וכבש גם הוא את שערו השני במשחק שסגר את הסיפור. ליברפול תנסה להמשיך את המומנטום החיובי מהניצחון גם בליגת האלופות במשחק החוץ הקשה נגד באיירן מינכן שחגגה עם שישייה אתמול נגד וולפסבורג.


סאדיו מאנה בלט עם צמד (Gettyimages)

הרכבים
ליברפול: אליסון בקר, טרנט אלכסנדר ארנולד (דניאל סטארידג 86), וירג'יל ואן דייק, ג'ואל מאטיפ, אנדרו רוברטסון, אדם ללאנה (נאבי קייטה 77), פאביניו, ג'ורג'יניו ויינאלדום (ג'ורדן הנדרסון 68), מוחמד סלאח, סאדיו מאנה, רוברטו פירמינו.

ברנלי: טום היטון, פיל בארדסלי, בן מי, ג'יימס טרקובסקי, צ'ארלי טיילור, דווייט מקניל, ג'ק קורק, אשלי ווסטוד, ג'ף הנדריקס (יוהאן גודמונדסון 79), אשלי בארנס, כריס ווד (פיטר קראוץ' 79).


רוברטו פירמינו (Gettyimages)



ברנלי עלתה ליתרון מוקדם בדקה השישית עם בעיטת קרן מסובבת של אשלי ווסטווד שאליה אליסון לא הצליח להגיע והסתיימה לרשת 0:1 לברנלי. השוויון הגיע בדקה ה-19 בהתקפה שהחלה אצל אדם ללאנה שהעביר כדור נפלא למוחמד סלאח שהיה באגף הימני, המצרי מסר כדור רוחב לרוברטו פירמינו שדחק מקרוב. 1:1 באנפילד.

עשר דקות אחרי שער השוויון הגיע המהפך, ללאנה ניצל טעות בהגנה ומסר למוחמד סלאח, שלא השתלט על הכדור, אך סאדיו מאנה עט על הריבאונד ושלח פצצה לחיבורים 1:2 לליברפול

 אשלי ווסטוד חוגג עם דווייט מקניל את שער היתרון של ברנלי (Gettyimages)

שש דקות פתיחת המחצית השנייה מוחמד סלאח ניסה את מזלו עם בעיטה מחוץ לרחבה שלא הייתה רחוקה מהמסגרת. המטווח של ליברפול על השער של היטון כאשר בדקה ה-53 סאדיו מאנה מסר כדור נפלא לרוברטו פירמינו שנכנס לרחבה, אך היה מספיק מדויק ופספס את השער.

ליברפול מצאה את השער השלישי בדקה ה-68 סלאח חטף כדור לא טוב של היטון ורץ לכיוון הרחבה ולמרות שמעד בדרך בדיוק כמו בשער השני, פירמינו השתלט על הריבאונד והשלים צמד. 1:3 לליברפול. ברנלי צימקה ל-2:3 לאחר שער של גודמונדסון המחליף. עמוק בתוך תוספת הזמן, כשברנלי ניסתה להדהים את אנפילד ולכפות שוויון, היא הפקירה את ההגנה ושילמה ביוקר. דניאל סטארידג' שעלה מהספסל הכניס כדור עומק למאנה, שהקדים את היטון על סף הרחבה, עקף אותו וגלגל לשער חשוף את השער שחתם את תוצאת המשחק. 2:4 לליברפול בסיום.


סאדיו מאנה חוגג את השער השני של ליברפול (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי