קלופ: "המסר למנצ'סטר סיטי? לא תיפטרו מאיתנו"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | AFP

שביעות רצון גדולה באנפילד לאחר הניצחון 2:4 על ברנלי וצמצום הפער מסיטי לנקודה. המאמן הגרמני החמיא: "סלאח היה השחקן הכי טוב על המגרש היום והוא אפילו לא הבקיע"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי לא תצליח להיפטר מליברפול במירוץ לאליפות, כך אמר הערב (ראשון) מאמן המרסיסיידרס, יורגן קלופ לאחר הניצחון 2:4 על ברנלי באנפילד.

האדומים הצליחו לחזור מפיגור מוקדם, נהנו מצמדים של סאדיו מאנה ורוברטו פירמינו, צימקו את הפער לנקודה והעבירו חזרה את הלחץ לחבורה של פפ גווארדיולה, שניצחה אמש את ווטפורד 1:3 בזכות שלושער של ראחים סטרלינג.


"אנחנו צריכים לוודא שנישאר במירוץ המאוד מעניין בראש הטבלה" אמר קלופ לכלי התקשורת בסיום המשחק. "איזה מסר העברנו במשחק היום? המסר הוא שאף קבוצה לא תצליח להיפטר מאיתנו במירוץ לאליפות אם נשחק כמו ששיחקנו היום. היה לנו את השילוב המושלם של כדורגל איכותי עם לחימה ביריבה ובנסיבות. נהניתי מאוד"

מוחמד סלאח מאוכזב (Getty images)
מוחמד סלאח מאוכזב (Getty images)

מוחמד סלאח לא הצליח למצוא את הרשת הערב בפעם החמישית ברציפות, הרצף הארוך ביותר בתקופתו בליברפול. למרות זאת, זכה למחאות בעקבות ההזדמנויות שיצר לחבריו להתקפה, ובעיקר לרוברטו פירמינו. "היום סלאח, לדעתי, היה השחקן הכי טוב במגרש והוא אפילו לא כבש" אמר קלופ

"אני לא בטוח שתתנו לו ציונים טובים כי הוא חלוץ והוא בכל זאת לא הבקיע, אבל אין לנו שום בעיה עם ביטחון, אנחנו במומנטום חיובי".

אשלי ווסטווד העניק לברנלי יתרון מוקדם, כשכבש שער ישיר מכדור קרן, ושחקני ליברפול לא אהבו את החלטת השופט לאשר את השער, בטענה שהייתה הפרעה ברורה לשוער. "הגול הראשון היה מקרי" אמר הגרמני "אני חושב שאם לשופט הייתה זווית ראייה טובה יותר הוא היה פוסל את השער. אני לא בטוח. מיד לאחר הגול חשבתי שנעשתה עבירה, ולאחר שראיתי את ההילוכים החוזרים הבנתי שצדקתי. אי אפשר להתייחס ככה לשוער".

"למזלנו, זה היה מוקדם מספיק כדי שנוכל להגיב ולהפוך את התוצאה. וזה בדיוק מה שעשינו. בעטנו 23 פעמים לשער לעומת 3 בעיטות שלהם. 2:4 זאת תוצאה מצוינת, אנחנו יודעים שברנלי יריבה קשוחה אבל הרגשנו שאנחנו יכולים לנצח, אני שמח שזה מה שקרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי