ז'ורז'יניו שוב הושפל וזכה להגנה מסארי, שביקר את הזאר

ז'ורז'יניו
ז'ורז'יניו | AFP

הקשר ספג שריקות בוז צורמות מאוהדי צ'לסי כשהוחלף כרגיל זוכה לגיבוי ממאמנו, שדווקא אמר על כובש שער השוויון: "הוא צריך ללמוד להניע את הכדור מהר יותר"

(גודל טקסט)
אחרי תקופה רגועה יחסית, העצבים בצ'לסי חזרו, ולא רק בגלל משחק הבית המאכזב נגד וולבס אתמול שהסתיים בתיקו 1:1. הקבוצה פספסה הזדמנות לנצח ולשפר עמדות בקרב הקשה על המקום הרביעי בליגה, על אף שהיה זה שער דרמטי בתוספת הזמן שמנע ממנה הפסד, אבל זה לא ניחם אף אחד בסטמפורד בהרידג'.


דווקא כובש השער אדן הזאר הוא שספג את האש, כמו גם ז'ורז'יניו שבשבועות האחרונים סובל משריקות בוז מהיציעים. אשר לברזילאי-איטלקי, לאוהדי צ'לסי נמאס מהקשר שהביא איתו המאמן מאוריציו סארי מנאפולי תמורת 57 מיליון ליש"ט ושוב ספג שריקות בוז אדירות עם החלפתו בדקה ה-72, כמו במשחקים קודמים העונה. הקשר המאכזב עובר גיהנום בסטמפורד ברידג' וסארי, כמובן, מגן על הקשר והאשים את שאר השחקנים בתיקו האחרון.


הזאר הציל את סארי מהפסד עם שער שוויון נהדר בדקה ה-92, שערו ה-16 העונה, והוא עדיין הכובש הבכיר של צ'לסי. אבל במקום לומר לו תודה, סארי מתח ביקורת על הבלגי: "הזאר צריך ללמוד להניע את הכדור מהר יותר, כמו שאר שחקני ההתקפה שלנו. הוא מסוגל לעבור בכדרור חמישה-שישה שחקנים. הוא שחקן גדול שיכול ליצור לנו מצבים בכל רגע, אבל כשפוגשים קבוצה שלא רוצה לשחק החובה שלנו היא להניע את הכדור".


נזכיר שלצ'לסי משחק חסר והיא עדיין יכולה להשתוות לארסנל הרביעית עם 60 נקודות בטבלה, אבל למרות זאת באנגליה בטוחים שישנה האפשרות שסארי לא יסיים את העונה ועסקו פעם נוספת באפשרות שנונו, המנג'ר הפורטוגלי של וולבס, יחליפו בקיץ בקיץ הקרוב. הסוכן שלו הוא ז'ורז' מנדש, ונונו גם היה השחקן הראשון שמנדש החתים כסוכן.


At least we rescued one point! But all in all it's still annoying to not get the win. Work to be done before the next challenges #Hustle#AlwaysBelieve#CHEWOV@ChelseaFCpic.twitter.com/Pd7cwjzHVi

— Antonio Rüdiger (@ToniRuediger) 10 במרץ 2019


ראול חימנס העלה את וולבס ל-0:1 בבעיטה הראשונה של וולבס למסגרת, בדקה ה-56, וצ'לסי המשיכה בסגנון הנעת הכדור ולא ניצלה 820 מסירות ו-22 בעיטות לעבר השער כדי לנצח, עד שבא הזאר. סארי הודה שעשה הרבה טעויות, אך אמר שלמרות זאת לקבוצה הגיע לנצח. הוא בטוח בסיכוי קבוצתו לסיים במקום הרביעי, ועד לסיום העונה מצפים לה משחקי חוץ קשים במיוחד באולד טראפורד נגד מנצ'סטר יונייטד ובאנפילד נגד ליברפול. הבלם אנטוניו רודיגר העדיף להסתכל על חצי הכוס המלאה וצייץ: "לפחות הצלנו נקודה. כמובן שזה מעצבן שלא ניצחנו את המשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי