סולשיאר: "זה המשחק הכי גרוע בתקופתי". בקהאם יצא להגנתו

סולשיאר
סולשיאר | Gettyimages

המאמן המאוכזב הוסיף: "קיבלנו מה שהגיע לנו". ב"סאנדי מירור" נכתב - הכישלון האמיתי הראשון של הנורבגי. זידאן רוצה את דויד דה חאה שלא האריך את חוזהו במועדון, ריאל מדריד עשויה לשלם עבורו 75 מליון ליש"ט

(גודל טקסט)
האם החגיגות סביב אולה גונאר סולשיאר היו מוקדמות מדי? מנצ'סטר יונייטד איבדה אתמול את הסיכוי היחיד שלה לזכות בתואר מקומי העונה כאשר הודחה ברבע גמר הגביע האנגלי לאחר ההפסד 2:1 לוולבס באיצטדיון מוליניו.  יונייטד הדיחה בדרך את ארסנל וצ'לסי אך נעצרה דווקא על ידי הקבוצה של נונו. ה היה הפסד שני רצוף של המנג'ר הזמני, אחרי שלא נוצח עד למשחק נגד ארסנל בליגה אפילו לא פעם אחת במסגרת אנגלית. ההפסד השלישי שלו ב-19 משחקים אותם ניהל היה הכואב מכולם.


ב"סאנדי מירור" האנגלי נכתב שזה היה הכישלון האמיתי הראשון של סולשיאר מאז החליף את ז'וזה מוריניו, אך אי אפשר לבקר את ההרכב בו בחר. סרחיו רומרו שיחק טוב בין הקורות ובחוד שיחקו מרקוס ראשפורד ואנטוניו מרסיאל, ומאחוריהם פול פוגבה, וחצי הביקורת הופנו לעבר השלושה.


הזאבים שלטו לחלוטין במחצית השנייה והעפילו לחצי גמר הגביע האנגלי לאחר הפסקה של 21 שנה. ראול חימנס ודייגו ז'וטה היו הגיבורים המקומיים ומרקוס ראשפורד רק הצליח להבקיע ולצמק בזמן פציעות. סולשיאר הודה שההדחה היה צעד גדול לאחור: "זו הייתה ההופעה הכי עלובה שלנו מאז שהגעתי לקבוצה. חסרנו את האנרגיה ללכת קדימה והמסירות שלנו לא היו טובות". על שני ההפסדים תוך שבעה ימים אמר: "במשחק נגד ארסנל שיחקנו טוב רק התוצאה לא הייתה טובה. היום, קיבלנו מה שהגיע לנו כי אף פעם לא היינו ראויים לנצח את המשחק הזה".



שחקני יונייטד מאוכזבים. הכישלון האמיתי הראשון של סולשיאר (Gettyimages)


לפי ידיעות שפורסמו סולשיאר אמור לקבל את הג'וב של אימון יונייטד באופן קבוע בפגרת הנבחרות והוא רשם שני הפסדים בדיוק לפני שהקבוצה אמורה לסגור את חוזהו. הנורבגי אמר כי בעקבות שני ההפסדים יונייטד צריכה לצאת ולהילחם, כי לדבריו: "יש לנו עוד הרבה על מה לשחק (מאבק על המקום הרביעי בליגה וכמובן רבע גמר ליגת האלופות נגד ברצלונה). אני מקווה שבאפריל ומאי נחזיר את היכולת הטובה שלנו. אנחנו רוצים לנסות לזכות בליגת האלופות. המפגש עם ברצלונה יהיה אחד משיאי העונה ויש לנו עוד הרבה משחקים גדולים בדרך".


דיוויד בקהאם
מכוכבי יונייטד בעבר אמר על סולשיאר: "הוא יקבל את החוזה שלו. אני רואה איך האוהדים של יונייטד מרוצים מהכדורגל שהקבוצה משחקת כיום. כאוהד זה נפלא לראות את הקבוצה משחקת בימים האלה".


במקביל לכישלון בגביע לפחות לפי "סאנדיי מירור" יש עוד חדשות רעות ליונייטד אחרי שפורסם כי זינאדין זידאן רוצה את דויד דה חאה שלא האריך עדיין את חוזהו ביונייטד. חוזהו של הספרדי מסתיים בקיץ 2020 ואם לא יאריך עד אז, הוא עלול לעזוב בהעברה חופשית. יונייטד רוצה כעת להאריך את החוזה ולשלם לדה חאה 350,000 ליש"ט לשבוע, אבל בריאל מדריד יסכימו לשלם עליו 75 מיליון ליש"ט כדי לרכוש אותו בקיץ הקרוב. 


Despite Marcus Rashford's late strike, our #EmiratesFACup run comes to an end. #MUFCpic.twitter.com/dDUeG1IXU2

— Manchester United (@ManUtd) 16 במרץ 2019


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי