הררה: "לא יודע אם אשאר. הגיוני שיש שמועות על פריז"

אנדר הררה
אנדר הררה | AFP

הצרפתים יציעו 150 אלף ליש"ט לשבוע לקשר הספרדי של יונייטד, המסיים את חוזהו בקיץ. "אני מתרכז בכדורגל, את השאר אני משאיר לסוכן". לינדלוף ספג איומים משום שנטש את נבחרתו לטובת לידת בנו

(גודל טקסט)
קשר מנצ'סטר יונייטד, אנדר הררה, מבין את השמועות סביר מעברו לפריז סן ז'רמן רוצה אותו לעונה הבאה. חוזהו במנצ'סטר יונייטד מסתיים בקיץ הקרוב ועדיין לא הוארך. פ.ס.ז' אמורה להציע לו 150 אלף ליש"ט לשבוע וחוזה לשלוש שנים. הקבוצה מחפשת קשר אחורי נוסף כדי לעבות את הקישור, בין היתר בשל המצב המאבק עם הקשר אדריאן ראביו, שכזכור אימו האשימה את המועדון בכך שמתנהגים אליו כמו לאסיר.


הררה שהגיע ליונייטד ב-2014 מבילבאו, התראיין לעיתון הספרדי "אל פריודיקו" ואמר: "זה הגיוני שיהיו שמועות כאלה כשיש לך עוד שלושה חודשים בחוזה שלך ולא הארכת אותו. ידעתי שזה יקרה, אבל אני מתרכז בלשחק כדורגל בזמן שנשאר לי עד סיום העונה. את השאר אני משאיר לסוכן שלי. הכל אפשרי. גם הארכת החוזה ביונייטד וגם שאעבור לקבוצה אחרת".


על האפשרות שיישאר בפרמיירליג: "אני לא מנסה לחשוב על זה ולהשתגע ממה שעשוי לקרות לי בחודשים שנותרו ומה יהיה העתיד שלי בכדורגל. אני לא יודע כרגע אם העידן שלי באנגליה נגמר או יימשך. אני נהנה להיות בקבוצה הכי גדולה באנגליה והאוהדים אוהבים אותי. הם התייחסו אלי בצורה מדהימה כל הזמן. התפקיד שלי להאזין להם, אבל בכנות אני לא יודע מה עומד להתרחש. אני לא חושב רחוק מדי אלא רק לנצח את ווטפורד במחזור הבא".



הררה (Gettyimages)


"אני מאלה שמאמינים שאם אתה אדם כנה ועובד קשה דברים טובים יגיעו אליך". העונה הקשר שיחק ב-25 משחקים בהם כבש שלושה ובישל עוד שלושה בכל המסגרות. לפני פגרת הנבחרות חגג את הופעתו ה-400 במדי המועדונים עם ציוץ מיוחד בטוויטר.


שחקן אחר של יונייטד, הבלם ויקטור לינדלוף, לא ישחק היום במדי שבדיה נגד נורבגיה במוקדמות היורו, אחרי שהעדיף להישאר עם אישתו בגלל לידת בנם הראשון. ההחלטה שלו גרמה לכך שאוהדים רבים שלחו לו איומים על חייו ברשתות החברתיות בגלל שהעדיף את אישתו על הנבחרת. ההתאחדות פנתה למשטרה בבקשה לחקור את האיומים. לפי העיתון השבדי "אפטונבלדט" המשטרה הודיעה שתתחיל בחקירה אחרי המשחק של שבדיה היום. הנבחרת ניצחה את רומניה במשחק הראשון 1:2.


In spite of the disappointing result last night, I am happy to be back on the pitch and to reach my 400th official game ⚽️ pic.twitter.com/HnkOTD7rGk

— Ander Herrera (@AnderHerrera) March 17, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי