דרוגבה: "הזאר הוא אגדה בצ'לסי, גם אם יעזוב בעונה הבאה"

אדן הזאר
אדן הזאר | Gettyimages

אחד משחקני העבר האהובים בתולדות המועדון טוען שהכוכב הבלגי ייזכר בין הגדולים של הבלוז גם אם יעבור לריאל: "הוא לוקח את הקבוצה על הכתפיים. הוא זכה באליפות, בגביע, בתואר שחקן השנה"

(גודל טקסט)

איש עדיין לא יודע היכן ישחק אדן הזאר בעונה הבאה, אם בריאל מדריד או בצ'לסי, אבל יש כאלה שחושבים שבלי קשר לעתידו, הבלגי כבר נחשב אגדה בשורות הבלוז. ולא מדובר בסתם אנשים, אלא באחד שיודע מה זה להיות אגדת צ'לסי – דידייה דרגובה, שבילה את רוב הקריירה שלו בלונדון ואף הוביל את המועדון לזכייה בליגת האלופות ב-2012.

"הוא נהיה מאוד חד", אמר דרוגבה על הזאר בראיון לאתר "גול", "זה גם בא עם הגיל. הוא מאוד יעיל ואני שמח לראות את זה. הוא מוביל את הקבוצה, לוקח את הקבוצה על הכתפיים שלו ועושה את זה מצוין".

"הזאר הוא שחקן שיש לו ציפיות גבוהות מעצמו ומהחברים שלו", הוסיף דרוגבה, "לפעמים זה דוחף אותך לעשות קצת יותר כי אתה רוצה שהשחקנים לצידך יגיעו לרמה שלך. זה קורה לפעמים, אבל ככל שהוא משחק יותר משחקים גדולים, הוא קורא את המשחק טוב יותר".

הזאר.
הזאר. "יש לו ציפיות גבוהות מעצמו" (Gettyimages)

הזאר מסיים את החוזה בקיץ הבא, ובתכניות של צ'לסי להציע לו חוזה לעוד חמש שנים שיהפוך אותו לבעל השכר הגבוה ביותר במועדון, אבל הוא כבר צוטט מספר פעמים שזה יהיה חלום עבורו לשחק בסנטיאגו ברנבאו – בטח לאור העובדה שהאליל שלו זינדין זידאן חזר לאמן את הבלאנקוס. "הזאר הוא אגדת צ'לסי לא משנה מה יקרה, תראו מה הוא השיג בשש שנים בצ'לסי. הוא זכה באליפות, בגביע, בתואר שחקן השנה. הוא הביא משהו שלא רואים הרבה זמן. הכי קרוב שאפשר להשוות אליו זה ג'אנפרנקו זולה. הכישרון עם הכדור, הדריבלים באחד-על-אחד. זה הוא".

בינתיים, העונה הזאת מסמלת גם את החזרה של דויד לואיז, אחד משני השחקנים שנותרו בצ'לסי שזכו עם דרוגבה בצ'מפיונס לפני שבע שנים, כשהשני הוא גארי קייהיל. לואיז מסתמן כאחד משחקני המפתח תחת סארי, אחרי שלא זכה ליותר מדי קרדיט מאנטוניו קונטה. דרוגבה, כמובן, מקווה לראות אותו נשאר במועדון.

"דויד לואיז הוא שחקן נהדר, שחקן פנטסטי. שיחקתי איתו לפני כמה שנים, ומאוד נהניתי לשחק איתו. אהבתי שיש לי אותו בקבוצה, כי אז אתה יודע שאתה בטוח. העונה שעברה היתה קשה בשבילו, אבל בעונה שלפניה הוא היה ממש טוב. אני חושב שזה עניין של ביטחון בינך לבין המאמן ואיך ההרגשה ביניכם. בעונה שעברה היה לו גם קשה להחלים מהפציעה, אבל עכשיו הוא במיטבו. אני ממש שמח בשבילו".

דויד לואיז ודרוגבה בימיהם במדי צ'לי.
דויד לואיז ודרוגבה בימיהם במדי צ'לסי. "אחד השחקנים החשובים לקבוצה" (AFP)

"לואיז וקייהיל מאוד חשובים לקבוצה כי הם האחרונים שהיו בקבוצה שזכתה בליגת האלופות. הם הליבה של המועדון. אני לא זה שאמור להחליט לגבי העתיד של לואיז במועדון, זה אמור להגיע להחלטה שלו עם הצוות. כולם בצ'לסי אוהבים את דויד, אבל אם הוא יישאר במועדון אני אהיה שמח. הוא לא רק מביא שמחה לקבוצה, הוא אחד מהפנים של צ'לסי. והוא גם שחקן ממש טוב. אם זה היה תלוי בי, הייתי מאריך לו את החוזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי