סולשיאר לקראת ברצלונה: "הגומלין נגד פריז גרם לנו להאמין"

סולשיאר אופטימי במסיבת העיתונאים
סולשיאר אופטימי במסיבת העיתונאים | Gettyimages

מאמן מנצ'סטר יונייטד הוסיף: "אנחנו יודעים שעלינו להשתפר. בליגת האלופות היו השנה הרבה תוצאות מוזרות". הנורבגי הבטיח שפוגבה יישאר. סמולינג על המאבק מול מסי: "זה אתגר עצום". ראשפורד צפוי לשחק

(גודל טקסט)
אמנם הדהירה של מנצ'סטר יונייטד נעצרה לאחרונה כשההפסד לוולבס לפני שבוע היה השני שלה בשלושת משחקי הליגה האחרונים, אלא שהקבוצה של אולה גונאר סולשיאר, שמדורגת רק במקום השישי בטבלה, בטוחה שמחר (רביעי) זה יהיה אחרת במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות נגד ברצלונה, על אף האתגר הגדול. המאמן הנורבגי שופע ביטחון בקבוצתו, נהנה מהמעמד וכמובן שהאיש שאחראי על הדרמה הגדולה בקאמפ נואו בגמר ליגת האלופות לפני עשרים שנה, חולם על עוד ערב בלתי נשכח ובונה על הקהל: "האוהדים יוכלו ליצור אווירה מיוחדת".


סולשיאר אמר: "אנחנו יודעים שעלינו להגביר את רמת המשחק שלנו. הגומלין נגד פריז סן ז'רמן הוכיח לנו שאנחנו מסוגלים". המאמן הוסיף: "בליגת האלופות היו השנה כל כך הרבה תוצאות מוזרות, גם בברצלונה יודעים שאחרי המשחק מחר שום דבר לא יהיה גמור. נעשה את מיטב יכולתנו וברור שנצטרך להגן היטב. אני יודע שאנחנו רוצים לעלות ולא חשוב איך".


על הדרך לעצור את מסי:  "אין סוג של תוכנית כדי לעשות את זה. הוא ירשם בהיסטוריה כאחד השחקנים הטובים איי פעם, אבל אני חושב שזה לא בלתי אפשרי. הקבוצה כבר שיחקה השנה נגד כריסטיאנו רונאלדו וקיליאן אמבפה. לברצלונה יש עוד שחקנים טובים, זה 11 נגד 11".



יונייטד חוגגת מול פריז. נקודת המפנה (AFP)


על פול פוגבה: "הוא מחכה מאוד למשחק מחר ויודע שנגד פריז סן ז'רמן זה לא היה הרגע הכי גדול שלו. אני לא רואה מצב שהוא לא ישחק כאן בעונה הבאה. פול יכול לנהל את מרכז השדה ולהיות השחקן היוצר ואני מצפה ממנו שיעשה זאת מחר". פוגבה מציג העונה את המספרים הטובים בקריירה שלו כשכבש 14 שערים, שני בקבוצה רק לרומולו לוקאקו.


הבלם כריס סמולינג הצטרף למסיבת העיתונאים והוסיף: " אנחנו עובדים כל כך קשה כל השנה בדיוק בגלל המשחקים האלה בליגת האלופות, ואנחנו רוצים לסיים העונה במקום השלישי. כולם רוצים לשחק במשחקים האלה ולהראות מה אנחנו מסוגלים לעשות". כשנשאל על המאבק מול מסי הגיב: "זה אתגר עצום ואני אוהב את זה".



המארחת תחסר את אלכסיס סאנצ'ס, אריק באיי ואנטוניו ולנסיה הפצועים, כשאנדר הררה ככל הנראה לא ישחק אף הוא. החלוץ מרקוס ראשפורד שהוזכר כמועמד לברצלונה, הצטרף לחלק האחרון של האימון ובקבוצה מקווים שיוכל לשחק. הוא יעבור מבחן כשירות בסמוך למשחק. אם אשלי יאנג ישחק מחר זו תהיה ההופעה ה-50 שלו בליגת האלופות.




פוגבה. סולשיאר מרים ציפיות (AFP)


כזכור, מנצ'סטר יונייטד היא הקבוצה היחידה בהיסטוריה של ליגת האלופות שהצליחה למחוק הפסד ביתי של 2:0 ולהמשיך לשלב הבא. לצד השבחים על קאמבק היסטורי, אין ספק שהקבוצה מתיאטרון החלומות סובלת מבעיה במשחקי הבית באירופה כשהפסידה שלושה מחמשת האחרונים. בשנה שעברה, כזכור, הודחה בשלב שמינית הגמר אחרי הפסד 2:1 לסביליה באולד טראפורד. נגד קבוצות ספרדיות ברצלונה הודחה שמונה פעמים לעומת שישה מקרים בהם המשיכה הלאה.


Ole on @PaulPogba: "It's not just about one player — everyone has to perform at their best level. But at Paul's best he can run a game like this. Paul's job is to be the creator and to drive us forward. I expect him to perform tomorrow." #MUFCpic.twitter.com/dL6FtyxmtG

— Manchester United (@ManUtd) April 9, 2019


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי