'הניקיון של קלופ': שבעה שחקני ליברפול צפויים לעזוב

דניאל סטארידג'
דניאל סטארידג' | AFP

המאמן הגרמני כבר חושב על העונה הבאה ומתכנן מיני-מהפכה. דניאל סטארידג' שמבוקש בווסטהאם ואדם לאלנה שסבל מפציעות רבות בתקופתו במועדון, יהיו בין השחקנים הבכירים שיעזבו

(גודל טקסט)
ליברפול עדיין נמצאת בשיאה של העונה כשהיא בדרך לחצי גמר ליגת האלופות וגם נאבקת על אליפות אנגליה מול מנצ'סטר סיטי לאחר הניצחון החשוב על צ'לסי, אבל ה"מירור" פרסם הבוקר (שלישי) כי יורגן קלופ כבר חושב על העונה הבאה והעיתון פרסם ששבעה שחקנים לא ימשיכו בליברפול מהסגל הנוכחי. אז מי השחקנים הבולטים שאמורים לעזוב את אנפילד בקיץ הקרוב? 



חוליית ההגנה תסבול יותר מכל מהניקיון שמתכנן המנג'ר הגרמני. שוערה הבלגי של הקבוצה סימון מיניולה יעזוב אחרי ששיחק העונה רק שני משחקים בגביע הליגה ובגביע האנגלי ובשניהם גילה יכולת רעה, ספג שערים וליברפול הודחה ממשחקי הגביע. המגן נתנאל קליין הושאל לבורנמות' אחרי ששיחק רק בעשרה משחקים רשמיים של ליברפול בשנתיים האחרונות גם בשל פציעה ארוכה מאוד ממנה סבל. בבורנמות' הוא גילה את עצמו מחדש ושותף ב-12 משחקים בהם שיחק מעל אלף דקות. אלברטו מורנו המגן הספרדי שיחק מעט העונה ופתח רק בשני משחקי ליגה. בגיל 26 הוא אמור להיות אחד השחקנים בהם יתעניינו בעיקר קבוצות ספרדיות. 
 

 

אחד השמות המפתיעים שעשוי לעזוב הוא הבלם ג'ואל מאטיפ שהיה שחקן הרכב בשנתיים האחרונות והעונה שיחק 20 משחקים בהם פתח ב-15, אולם חזרתו של ג'ו גומז הפצוע עשויה לגרום לכך שליורגן קלופ תהיה דילמה האם להשאיר את הקמרוני במועדון. בעיקר כשהמאמן רוצה להביא שחקן או שניים לחזק את ההגנה. 




קלופ. כבר חושב על העונה הבאה (Gettyimages)

אדם לאלנה נחשב בליברפול לשחקן שינוי במחלוקת. סדרה של פציעות גרמה לכך שאיבד את מקומו ורבים סבורים שהוא לא נמצא כיום ביכולת הנדרשת משחקן הרכב בליברפול. הוא שיחק 16 משחקים העונה וגם העובדה שהוא כבר בן 30 משפיעה.


גם בחוד ההתקפה יהיו שינויים. דיבוק אוריגי ודניאל סטארידג' מועמדים לעזוב. הטרידנט של סאדיו מאנה-מוחמד סלאח-רוברטו פירמינו מונע מכל שחקן אחר להיכנס. הבעיה היא שאף חלוץ ברמה גבוהה לא ירצה לבוא כששלושת אלה שולטים במועדון. סטארידג' יהיה אחד השחקנים המבוקשים בקיץ על ידי קבוצות אחרות וכבר פורסם שהוא נמצא ברשימה של ווסטהאם. 

 



Money earned while sitting on the bench this season:

1⃣ Alexis Sánchez: £4.8m
2⃣ Daniel Sturridge: £4.6m
3⃣ Riyad Mahrez: £4.4m
4⃣ Nicolás Otamendi: £3.8m
5⃣ Mesut Özil: £3.3m

pic.twitter.com/ujL22oDh6J

— Football Tweet (@Football__Tweet) 15 באפריל 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי