כריס יוטון: "זה עדיין בידיים שלנו, אין ברירה אלא להפשיל שרוולים"

כריס יוטון
כריס יוטון | AFP

מנג'ר ברייטון אופטימי למרות ההפסד 2:0 לקרדיף שקירב אותם לקו האדום: "יש לנו מאבק, אנחנו קבוצה צעירה. אני מאוכזב מהשער השני". כיאל שוב לא שותף, שיין דאפי: "לא נוותר על הקרב". לשחפים מצפה לוח משחקים קשה

קבוצות: ברייטון
(גודל טקסט)

לפני המשחק נגד ברייטון אתמול (שלישי), מנג'ר קרדיף ניל וורנוק קרא לשחקניו לעשות קאמבק תוצרת טייגר וודס כדי להישאר בליגה. זה נגמר עם ניצחון 0:2 ענק באמקס סטדיום. וורנוק לגלג על הפרשנים שטענו בבוקר המשחק שזה יהיה המשחק האחרון של קרדיף בליגה כקבוצה שלא ירדה, אבל הם טעו.

לעומתם, השחפים בסכנת ירידה מוחשית גם אם יש להם משחק פחות שנראה מרגיע. הם מקדימים כעת את קרדיף רק בשתי נקודות, ולוח המשחקים שלהם קשה יותר. המשחק הקרוב שלהם נגד וולבס עשוי להיות קריטי. מחזורי הסיום של ברייטון מכילים מפגשים נגד וולבס (ח), טוטנהאם (ח), ניוקאסל (ב), ארסנל (ח) ומנצ'סטר סיטי (ב). קשה לראות היכן ייקחו כאן נקודות, מלבד אולי המשחק נגד ניוקאסל. גם לקרדיף לוח קשה אם כי מעט פחות: ליברפול (ב), פולהאם (ח), פאלאס (ב) ומנצ'סטר יונייטד (ח).

ברייטון רושמת ארבעה הפסדים רצופים בליגה, וחמישה משחקים בכל המסגרות, וכולם מבלי לכבוש שער זכות אחד. עוד נתון מדהים: מאז ה-3.12, הקבוצה של בירם כיאל – ששוב לא שותף – ניצחה רק שלושה משחקי ליגה. זה מצב בו מפטרים מנג'רים, אבל המנג'ר כריס יוטון אופטימי: "זה עדיין בידיים שלנו וזו הדרך בה עלינו להסתכל על כך. יש לנו מאבק, אנחנו קבוצה צעירה בליגה הזאת והיה ברור שיהיו ירידות ועליות. כרגע אנחנו בשפל בעיקר בגלל שני ההפסדים בבית. אין לנו ברירה אלא להפשיל שרוולים ולהראות שיש לנו קבוצה איכותית. אנחנו צריכים לדאוג להראות את האיכות והלחימה והביחד שיש לנו. נעשה הכל להראות שיש לנו עתיד בליגה הזאת גם בשנה הבאה".

יוטון.
יוטון. "נעשה הכל כדי להראות שיש לנו עתיד כאן" (AFP)

יוטון טען שהשער הראשון של קרדיף נתן להם ביטחון: "אני מאוכזב מהשער השני, כי אנחנו יודעים להגן טוב בכדורים חופשיים ולא עשינו את זה".

באתר מקומי בברייטון נאמר כי יוטון זקוק כעת לשחקנים לוחמים לצד פסקל גרוס, מספר 10 שחזר לשחק לראשונה מאז פברואר, אבל כיאל רב עם יוטון אחרי שלא נכלל לסגל בחצי גמר גביע האנגלי בו הפסידו 1:0 למנצ'סטר סיטי. כיאל צייץ שהוא מאוכזב, ויוטון הבהיר: "אני זה שמקבל כאן את ההחלטות". הישראלי לא שיחק במשחק ליגה מאז השני במרץ, כשברייטון ניצחה את האדרספילד והוא נכנס לשש הדקות האחרונות.

כדורגלן ברייטון שיין דאפי צייץ: "ביקורת היא חלק מהכדורגל ולכולנו מגיעה ביקורת כרגע, ואנחנו מספיק בוגרים לקבל אותה. זה לא אומר שנוותר על הקרב הזה להפוך את המצב ולהישאר בליגה. זו תקופה קשה, אבל חייבים להאמין זה בזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי