ווקר: "אוהדי יונייטד רוצים שנזכה באליפות". דה בריינה ייעדר

קייל ווקר מנצ'סטר סיטי
קייל ווקר מנצ'סטר סיטי | Gettyimages

רגע לפני הדרבי מחר (21:30, שידור ישיר בספורט1) המגן של סיטי בהתבטאות מפתיעה. ברנרדו סילבה: "אנחנו משגשגים תחת הלחץ". הגרמני סובל מפציעת שריר. פפ: "מצפה ליריבה חזקה, מבין את סולשיאר". מחרז יישאר

(גודל טקסט)
 
מנצ'סטר סיטי הצליחה לשים בצד את האכזבה מההדחה הדרמטית ברבע גמר ליגת האלופות, וגברה 0:1 על טוטנהאם ביום שבת. מחר (21:30, שידור ישיר בספורט1) היא יוצאת לאולד טראפורד לדרבי הגדול של מנצ'סטר, במה שמסתמן כמכשול האחרון בדרך לאליפות שנייה ברציפות. אף קבוצה, מאז מנצ'סטר יונייטד ב-2009, לא הצליחה לשמור על התואר. לקבוצה של פפ שניצחה בכל עשרת משחקי הליגה האחרונים, נותרו עוד ארבעה משחקים ואם תנצח בכולם – היא תהיה האלופה, ותהיה הראשונה מאז מנצ'סטר יונייטד ב-2009 שמצליחה לשמור על הכתר. בשנה שעברה, כזכור, הסיטיזנס רצו לחגוג אליפות  מול מנצ'סטר יונייטד והובילו 0:2 בדרבי משערים של וינסנט קומפאני ואילקאי גונדואן, אלא שאז ספגה סיטי שלושה שערים והפסיד. מחר, כאמור, סיטי תרצה לנצח באולד טראפורד, מה שעשתה בשש משבע העונות האחרונות.


קווין דה בריינה שנפצע נגד טוטנהאם והוחלף לא ישחק מחר ואולי אף גמר את העונה. המאמן פפ גוארדיולה אמר: "נראה מה קורה בימים הקרובים, זו פציעת שריר שחוזרת. נראה אם יוכל לשחק עוד משחק שניים עד לסיום העונה". מי שצפוי לשחק הוא פרננדיניו שסופסל בשלושת המשחקים האחרונים. בנג'מין מנדי ואולכסנדר זינצ'נקו בריאים ולפפ יש שתי אופציות בעמדת המגן השמאלי. מעבר לכך, הספרדי התייחס לעתידו של ריאד מחרז: "הוא יישאר בעונה הבאה, אין ספק בכך. יש תחרות גדולה בקבוצה. הוא שמח כאן וגם אנחנו שמחים".


על המשחק מחר: "אני מצפה ליונייטד טובה וחזקה. אין לי ספק בזה. המשחק נגד אברטון היה ונגמר. אני תומך בסולשיאר, הוא שחקן עבר גדול שחזר כדי להצליח. במקצוע הזה יש ימים לא קלים. אנחנו יודעים את נקודות החוזק והחולשה שלהם". בראייה היסטורית אמר: "בשנים האחרונות המועדון הזה (מנצ'סטר סיטי) התקדם, המשחקים הפכו לשווי כוחות".



THAT GOAL
THAT MAN
THAT T-SHIRT!

#MUNMCI#mancitypic.twitter.com/DIV9cbhuTS

— Manchester City (@ManCity) April 22, 2019

החלוץ סרחיו אגוארו כבש תשעה שערים ב-13 משחקיו נגד מנצ'סטר יונייטד, ורשם מאזן זהה של שישה נצחונות לעומת שישה הפסדים.  בטוויטר של מנצ'סטר סיטי החלו לחמם את האווירה והעלו אתמול את השער של מאריו באלוטלי במהלך הניצחון 1:6 באולד טראפורד לפני שבע שנים. 


ברנרדו סילבה
אמר לקראת המשחק: "דרבי הוא תמיד משחק שונה ומרגש, אנחנו מרגישים את זה. יש לחץ אבל הוא דבר טוב, אנחנו משגשגים תחת הלחץ. אנחנו יודעים שאנחנו חייבים לנצח כי ליברפול תנצח את כל המשחקים שלה עד לסיום וסומכים על עצמינו. זה משחק קריטי על האליפות". על היריבה מנצ'סטר יונייטד: "זה משחק גדול גם עבורה, תהיה להם מוטיבצייה לנצח אותנו ולהרוס לנו, היא אחת הקבוצות החזקות בליגה". 


הקשר הפורטוגלי הוסיף שהניצחון האחרון היה חשוב במיוחד: "רצינו להראות לאוהדים שאנחנו חזקים לאחר ההדחה מליגת האלופות. מגיע לקהל קרדיט ענק על התמיכה, הם היו מדהימים".


ברנרדו סילבה עם גוארדיולה. "משגשגים תחת הלחץ" (Gettyimages)


מי שסיפק אמירה מפתיעה הוא המגן הימני קייל ווקר שסיפר: "אוהדי מנצ'סטר יונייטד נמצאים במצב לא פשוט, אבל כשאני יוצא החוצה לסיבוב עם הכלב או הולך ברחוב, הם ניגשים אליי ואומרים לי: 'אנחנו רוצים שאתם תזכו באליפות ולא ליברפול'. זה מוזר לי לשמוע את זה אבל אני בטוח ששחקני יונייטד לא יפרסו לנו שטיח אדום והולך להיות משחק קשה".


באנגליה, כזכור, הכריזו על המועמדים לתואר שחקן העונה והשלושה הם ראחים סטרלינג, סרחיו אגוארו ו-וירג'יל ואן דייק. ב"סקיי ספורט" נכתב מדוע הקשר האנגלי ראוי לזכות: "הוא היה מעורב בשערים רבים (17 שערים ותשעה בישולים), הציג מהלכי כדורגל נפלאים והיה חשוב במנצ'סטר סיטי, אבל זו הייתה בעיקר השנה בה סטרלינג התעלה כספורטאי ולעג לכל הביקורות המוגזמות והלא הוגנות וגם לקח על עצמו את התפקיד להיאבק בגזענות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי