סארי לפני יונייטד: המבקרים טועים, העונה של צ'לסי טובה

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | Gettyimages

רגע לפני המפגש החשוב נגד מנצ'סטר יונייטד, המאמן האיטלקי הגן על מאזנו בעונת הבכורה: "אנחנו בחצי גמר הליגה האירופית ונלחמים על מוקם בטופ 4". וגם: גונזאלו היגוואין ומצבו הבריאותי של קאנטה

(גודל טקסט)

מאוריציו סארי מאמין שעונת הבכורה שלו בצ'לסי נחשבת להצלחה עד כה, בעקבות ההצלחה בליגה האירופית והמאבק על מקום ב-4 הראשונות בליגה האנגלית. ביום ראשון הבלוז יתארחו באולד טראפורד נגד מנצ'סטר יונייטד (18:15 בספורט2), בידיעה שכל תוצאה פרט להפסד יכולה לסיים את סיכויי ליגת האלופות של השדים האדומים.

למרות שלא הצליחו לרוץ לאליפות, סארי מרוצה מעונתו הראשונה בסטאמפורד ברידג', בה קבוצתו הפסידה בפנדלים למנצ'סטר סיטי בגמר גביע הליגה האנגלי, והעפילה לחצי גמר ליגה האירופית שם תפגוש את פרנקפורט: "שיחקנו בגמר, הפסדנו אותו בפנדלים. אנחנו בחצי גמר הליגה האירופית, אם נגיע לגמר נעשה הכל כדי לזכות בו. אנחנו נלחמים על מקום בטופ 4, ולכן אני חושב שהעונה הזאת עד כה היא טובה".



"כמובן שזאת הייתה עונה קשה מאוד. הפסדנו 2-3 משחקים בדרכים לא נכונות, אז ההרגשה גרועה יותר. אבל אם מסתכלים על העונה באופן כללי אנחנו משחקים טוב. כמובן שזה רק הצעד הראשון. אנחנו צריכים להשתפר, אנחנו צריכים להיות יותר תחרותיים בשביל לרוץ לאליפות, אבל, לפחות להתחלה זה טוב."


אנגולו קאנטה עשוי להיעדר מהמפגש נגד יונייטד (AFP)

סארי דיבר גם על התגובה הזועמת של גונזאלו היגוואין שהוחלף נגד ברנלי: "לדעתי, הוא כעס מאוד על המצב במגרש בגלל שלא ניצחנו. לא דיברתי איתו על זה. אני מאוד שמח כששחקן רוצה לשחק, רוצה להגיב. אני חושב שזאת הייתה הסיבה לתגובה שלו",

בצד המקצועי, סארי יצטרך להמשיך להסתדר ללא הבלם אנטוניו רודיגר והקשר הצעיר, קאלום הודסון אודוי, שגמר את העונה מוקדם יותר השבוע, אך גם עשוי להתמודד עם היעדרותו של קשר המפתח אנגולו קאנטה, שהוחלף במחצית נגד ברנלי וסובל מפציעה בגב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי