הישג היסטורי לאדרסון, פפ: "לסטר הכי מוכשרת במרכז הטבלה"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Gettyimages

מאמן סיטי עקץ אחרי ה-0:1 על ברנלי: "כר הדשא היה יבש וזה היה מכוון, אבל בכל זאת הכתבנו את הקצב". על המשחק נגד השועלים במחזור הבא: "מקווה שנעבור אותו בשלום". השוער הפך לשיאן הרשתות הנקיות של המועדון

קבוצות: לסטר ברנלי
(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי התקרבה אתמול (ראשון) לאליפות שנייה ברציפות אחרי שגירדה 0:1 בחוץ מול ברנלי משער של סרחיו אגוארו (63) ועלתה לפסגת הטבלה עם נקודה אחת יותר מליברפול כשנותרו עוד שני מחזורים לסיום העונה. המשמעות שהיא שפפ גווארדיולה תלוי אך ורק בעצמו ושני ניצחונות מול לסטר בבית וברייטון בחוץ יעניקו לו את התואר.


זה היה הניצחון ה-12 ברציפות של סיטי (הפרש השערים שלה במהלך הריצה עומד על 3:27), שבדומה לליברפול חצתה את רף 90 הנקודות וזו הפעם השנייה בתולדות הליגה האנגלית הבכירה ששתי קבוצות הגיעו לציון הדרך המרשים הזה. האחרונות שעשו זאת היו ארסנל ולידס אי שם בעונת 1970/71


מי שרשם הישג היסטורי הוא אדרסון הברזילאי, ששמר על רשת נקייה בפעם ה-19 העונה ב-36 מחזורים – יותר משחקים ללא ספיגה מכל שוער אחר בהיסטוריה של מנצ'סטר סיטי. 




פפ סיכם: "היינו טובים, שלטנו והניצחון היה מאוד חשוב. שיחקנו עם תשוקה ולכן ידעתי שנשיג את השער. ב-45 הדקות הראשונות כר הדשא היה יבש וזה לא היה פשוט להניע את הכדור, זה היה מכוון, אבל גם בצורה הזו הצלחנו להכתיב את הקצב ולשלוט בנעשה".


על המשחק במחזור הקרוב מול לסטר: "זו הקבוצה האיכותית והמוכשרת ביותר במרכז הטבלה, אני מקווה שנעבור את המשחק הזה בשלום וכרגע אני מאושר מהניצחון החשוב שהשגנו היום".


אגוארו, שמצא את הרשת תשע פעמים בשמונת משחקיו האחרונים מול ברנלי, הוסיף בקצרה: "הייתה לי תחושה שהבעיטה שלי עברה את הקו ואני שמח שהשער אושר. הניצחון הזה היה חשוב ואנחנו מרוצים מכך שהשגנו אותו".



אוהב לכבוש נגד ברנלי. סרחיו אגוארו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי