פוצ'טינו: "אם נשחק עם התשוקה שיש למסי, ננצח גם אותו"

מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו | AFP

מאמן טוטנהאם לקראת בורנמות' (שבת 14:25, ספורט1): "בדקות הראשונות נגד אייאקס הם לא היו יותר טובים מאיתנו". יורנטה: "צריך להתרגל לעובדה שאתה לא משחק הרבה בקבוצה כזאת". ורטונחן לא סובל מזעזוע מוח

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

שבועות עמוסים עוברים על טוטנהאם. הקבוצה הלונדונית עברה מלהחזיק בכוח במקום השלישי בליגה להעפלה סופר דרמטית לחצי גמר ליגת האלופות על חשבון מנצ'סטר סיטי, ומשם לכמה תוצאות בינוניות בליגה והפסד לאייאקס במשחק הראשון של חצי הגמר באצטדיון הביתי החדש. מחר (שבת 14:25, שידור ישיר בספורט1) תהיה לה הזדמנות לחזור למסלול הנכון כשתתארח אצל בורנמות' שלמעשה סיימה את העונה. בשבעה משחקי פרמיירליג נגד בורנמות', טוטנהאם מעולם לא הפסידה וסיימה בתיקו רק פעם אחת.

בהיעדרם של הארי קיין והון-מין סון הפצועים, החלוץ המוביל של הקבוצה הוא פרננדו יורנטה. הספרדי התראיין לאתר "סקאי ספורט" באנגליה וסיפר על מצב הקבוצה ברגעים המכריעים של העונה ועל המסקנות מההפסד להולנדים. "לפעמים קשה להסביר, אבל היינו יכולים לשלוט בקלות בתחילת המשחק ואיכשהו לא הצלחנו לשים אותם תחת לחץ".

קשה להאמין, אך המשחק נגד אייאקס היה רק הפעם ה-20 שיורנטה פתח בשנתיים האחרונות. "זה משהו שאתה חייב להתרגל אליו", הוא אמר, "במועדון עם כל כך הרבה שחקנים מדהימים, המאמן חייב לקבל החלטה ולפעמים אתה זה שתמצא את עצמך בחוץ. רק 11 יכולים לשחק. זה לא קל בשבילו, בטח לא עם שחקנים ברמה הזאת".

יורנטה.
יורנטה. "לא הצלחנו לשים אותם תחת לחץ" (Gettyimages)

מאמן התרנגולים מאורסיטו פוצ'טינו אמר במסיבת עיתונאים לקראת בורנמות': "אם נשחק כמו ב-20 הדקות הראשונות בחצי הגמר, זה יהיה קשה לעשות משהו. אני מדבר גם על המשחק בראשון, גם על הגומלין וגם אם נעלה לגמר. אייאקס לא היו יותר טובים מאיתנו אבל הם הראו תשוקה. אנחנו צריכים להראות תשוקה למשחק לפחות כמו זו של מסי, ואז אולי נוכל לנצח גם אותו".

על ורטונחן, שנפצע במשחק וכמעט התעלף: "אנחנו עוד לא יודעים אם הוא יתאושש בזמן. הצוות הרפואי ייאלץ להחליט. אנחנו מקווים שזו לא תהיה בעיה גדולה ושהוא יחזור אלינו בקרוב". ורטונחן נפגע בראש ודימם מאפו, ובתחילה היו חששות שהוא סובל מזעזוע מוח. הרופאים אישרו שהמצב לא עד כדי כך חמור, אבל לא ברור אם יוכל לחזור כבר בשבת.

טוטנהאם ניצחה משחק אחד בלבד מחמשת האחרונים בכל המסגרות, ולמרות שהיא עדיין במקום השלישי היא נמצאת במרחק של רק שתי נקודות מצ'לסי שתפגוש את ווטפורד בראשון. גם ארסנל ויונייטד לא הרחק מאחור, אבל באופן מעניין אף אחת מארבע הקבוצות לא נמצאת בכושר טוב לאחרונה – למעשה, בשלוש המחזורים האחרונים טוטנהאם השיגה שלוש נקודות בלבדף, וזה אותו מספר נקודות ששלוש האחרות השיגו יחד.

פוצ'טינו.
פוצ'טינו. "מקווים שוורטונחן יחזור בקרוב" (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי