סולשיאר: "זה מה שמגיע לנו". דיווח: יונייטד רוצה את דיבאלה

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | AFP

בממלכה העבירו ביקורת קשה על מנצ'סטר יונייטד שלא תשחק בעונה הבאה בליגת האלופות. גארי נוויל: אין כאן קבוצה". באיטליה טוענים שהקבוצה פנתה ליובנטוס בקשר לחלוץ, זעם על סאנצ'ס: שחקן הרכש הגרוע בכל הזמנים

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד קיבלה אתמול חותמת גדולה לעונה הרעה שלה כאשר איבדה סיכוי להעפיל לליגת האלופות דווקא אחרי תיקו 1:1 מביך במשחק החוץ בהאדרספילד, הקבוצה החלשה ביותר בממלכה. הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר רשמה רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון, הרצף הכי גרוע מאז חודשי נובמבר-דצמבר 2015 (יחד עם המאמן לואי ואן חאל), והיא הקבוצה היחידה שביקרה יותר מפעם אחת במגרשה של האדרספילד ולא הצליחה לנצח.


המאמן אולה גונאר סולשיאר שניצח בעשרה מ-12 משחקי הליגה הראשונים, ניצח רק פעמיים בשמונת האחרונים. סולשיאר אמר: "ברור שזו מכה גדולה שלא נשחק בליגת האלופות.  לא היינו מספיק טובים לאורך כל העונה. היו לנו כל כך הרבה הזדמנויות לתפוס את המקום השלישי או הרביעי ולא הצלחנו. לא הצלחנו לנצח משחקים חשובים. במחצית הראשונה היינו צריכים לכבוש עוד שערים. טעינו יותר מדי. זו לא הייתה בעיה של גישה. מגיע לנו לסיים במקום השישי.


על העונה הבאה: "נתחיל להתכונן ונבנה את הקבוצה מחדש בקיץ. זה יהיה אתגר בפני עצמו, לשחק בימי חמישי. נראה איך אנחנו מתמודדים עם זה. לפעמים אפשר להשתמש בליגה האירופית כמשהו חיובי, כמו צ'לסי וארסנל השנה, וזה מה שננסה לעשות. נרצה לזכות שוב במפעל כמו שעשינו לפני כמה שנים (עם ז'וזה מוריניו). אני אופטימי מטבעי ואעשה את המיטב".




גם העיתונות לא מרחמת על מנצ'סטר יונייטד. בשער "הסאן" נכתב על רקע תמונה של פול פוגבה המאוכזב: "ביי ביי", עם פנייה למאמן הנורבגי שחייב לראות איך השחקנים שלו משחקים. עוד דיברו על הפלופ הגדול אלכסיס סאנצ'יס שנפצע והוחלף דווקא כשקיבל הזדמנות בהרכב. הצ'יליאני ספג ביקורת קשה מהאוהדים ברשתות החברתיות והוכרז כשחקן הרכש הגרוע ביותר של הקבוצה בכל הזמנים. ב-ESPN נכתב על השדים האדומים: "הגרוע מכל עדיין לא פגש את מנצ'סטר יונייטד. התיקו נגד האדרספילד הוא שפל גדול אך אין ערובה לכך שיהיה טוב יותר".


שחקן העבר של המועדון והפרשן בהווה, גארי נוויל, תקף: "אין שום דבר שאני אוהב בקבוצה הנוכחית הזו. אין כאן קבוצה. מנצ'סטר יונייטד הזו מדכאת. סולשיאר מחייך אליהם גם כשהם חלשים. ידעתי שההגנה של הקבוצה תעשה טעויות. יונייטד הייתה טובה יותר במחצית השנייה אבל זה לא היה מספיק. זו אותה האדרספילד שהושפלו לאורך כל העונה. איתה אפילו אפשר היה להזדהות. הקבוצה הזו צריכה מנהל ספורטיבי שיעזור לסולשיאר. החיבה מהאוהדים והקמפיין של העיתונאים זה לא מספיק".



יונייטד תיאלץ לעשות שינויים לקראת העונה הבאה, חלקם אפילו מהפכנים. באנגליה ובאיטליה מדווחים היום על כך שגורמים במועדון פנו להנהלת יובנטוס בבבקשה לפתוח במשא ומתן על פאולו דיבאלה. על פי "קלציומרקטו" הקבוצה האנגלית רוצה את דיבאלה, שמחירו אמור לעלות 85 מיליון אירו, על מנת לחזק את החלק הקדמי שלה. דיבאלה זוכה לפחות זמן משחק מאז שרונאלדו הגיע, וייתכן שירצה לעבור לקבוצה אחרת. בינתיים, ב"מירור" נכתב כי על רקע השמועות שלוקאקו יעזוב לאיטליה בקיץ, הארגנטינאי הוא המועמד העיקרי של סולשיאר להחליפו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי