פפ: "גריזמן לא יגיע אלינו, אנשי ברצלונה יכולים לישון בשקט"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Gettyimages

מאמן סיטי התייחס לשמועות על המלפפון החם: "לא יכולים להרשות אותו לעצמנו". על מעבר אפשרי ליובנטוס: "אני מרוצה בעבודה שלי כאן". על ווטפורד, אותה יפגוש בשבת בגמר הגביע (18:45, ספורט1): "קשה לתקוף אותם"

(גודל טקסט)

הפרמיירליג מאחורינו, חלון ההעברות כבר נפתח ורק תואר אחד נותר להעניק באנגליה: הגביע האנגלי, שיש הטוענים שהוא המפעל הוותיק בעולם. מחר (שבת החל מ-18:45, ישיר בספורט1) תפגוש מנצ'סטר סיטי, רגע אחרי הזכייה באליפות המותחת ביותר בתולדות הליגה, את ווטפורד המפתיעה לה זו הופעה ראשונה בגמר מאז 1984.

סיטי ניצחה את ווטפורד ב-10 המפגשים האחרונים ביניהן, ולא הפסידה לה כבר 30 שנה מאז אי שם ב-1989 כששתיהן היו בליגה השנייה. ניצחון של הצרעות יהיה הפתעה ענקית וימנע מפפ גווארדיולה את הדאבל לו הוא מייחל.

גווארדיולה אמר לקראת המשחק: "אני מקווה מאוד שנוכל לחגוג את הזכייה בגביע האנגלי, את האליפות, גביע הליגה ומגן הקהילה. אנחנו רוצים לחגוג הכול עם האוהדים שלנו".

גווארדיולה.
גווארדיולה. "בעונה הבאה אני אהיה מאמן סיטי" (Gettyimages)

השמועות לגבי מעבר ליובנטוס: "כמה פעמים אני יכול להגיד, אני לא הולך לטורינו ולא עובר לאיטליה. אני מרוצה בעבודה שלי עם המועדון הזה ועם האנשים כאן. זה מה שאני מרגיש היום, אבל כדורגל זה דבר דינמי ויכול להשתנות. העונה הבאה אולי לא תהיה מוצלחת כמו עכשיו, אבל אני אהיה מאמן סיטי".

הגעה אפשרית של גריזמן לסיטי: "אוהדי ברצלונה יכולים לישון בשקט, אנחנו לא נקנה את גריזמן בקיץ. אנחנו לא יכולים להרשות את זה לעצמנו מבחינה כלכלית. אנשי ברצלונה ואוהדי ברצלונה יכולים להיות רגועים".

היריבה בגמר: "אני זוכר כמה היה קשה לשחק נגדם בבית. כמה היה קשה לתקוף אותם. יש להם שחקנים איכותיים כמו דלפואו, פריירה וטרוי דיני, שהוא חלוץ מסוכן. גם בהגנה יש להם שחקני הגנה מצוינים ונצטרך להגיע מוכנים. אם ננצח מחר אפשר יהיה להגדיר את העונה הזו כיוצאת דופן."

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי