חמישה אוהדי ליברפול עלולים לספוג הרחקה לכל החיים

אוהדי ליברפול נגד וולבס
אוהדי ליברפול נגד וולבס | Gettyimages

אוהדי הקבוצה ניסו למכור כרטיסים לגמר האליפות בסכומים שמגיעים ל-4,500 פאונד עבור כרטיס בודד. הנהלת המועדון שוקלת את צעדיה, ההחלטה תתקבל בימים הקרובים

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

בעוד עשרה ימים בדיוק, יתקיים גמר ליגת האלופות באצטדיונה החדש של אתלטיקו מדריד, הוונדה מטרופוליטנו. בגמר ייפגשו טוטנהאם וליברפול כשהאדומים מגיעים שנה שנייה ברציפות למעמד, דרך אחד הקאמבקים הגדולים בהיסטוריה, כאשר גברה הקבוצה 0:4 על ברצלונה במשחק הגומלין לאחר שנוצחה 3:0 בקאמפ נואו.

גמר ליגת האלופות תמיד גורם לביקוש גבוה לכרטיסים, ואוהדים רבים מוכנים לשלם הרבה כסף כדי לקחת חלק במשחק שיכול להפוך לזכייה הראשונה של ליברפול מאז 2005.

מי שמנצל את העניין הרב סביב המשחק, אלו אוהדים שקיבלו את הזכות לקנות כרטיס ולקחת חלק בגמר, אך מעדיפים למכור את הכרטיסים שלהם תמורות סכומים גבוהים מהמחיר שנמכר בדרכים המקובלות.

על פי התקשורת האנגלית, חמישה אוהדי ליברפול ניסו למכור את הכרטיסים שלהם לגמר בסכום שמגיע ל-20 אלף שקלים לכרטיס בודד. הנהלת הקבוצה החליטה כי לא תיתן לאותם אוהדים לבצע ספסרות שבמדינות רבות אף נחשב לעבירה פלילית, ושוקלת להרחיק את האוהדים מאנפילד לכל החיים.

ליברפול הצליחה להגיע אל אותם אוהדים דרך מספרי ה'סריאל' הקיימים על הכרטיס, ודרך חקירה פנימית שלה באתרי ספסרות באנגליה. ההחלטה הסופית לגבי חומרת העונש תתקבל במהלך הימים הקרובים.


גמר ליגת האלופות ב-1 ביוני. (טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי