באסטון וילה חגגו: "חוזרים למקום הטבעי. יש פוטנציאל עצום"

שחקני אסטון וילה חוגגים
שחקני אסטון וילה חוגגים | AFP

הקפטן ג'ק גריליש סחט מחמאות: "בא, ראה, וכבש", הקשר לא עזב את הגביע וחיבק אותו בעמדת הראיונות. המאמן דין סמית': "זה מגיע לבחורים האלה". ובצד המפסיד, פרנק למפארד כאב: "יהיו גם לילות מדהימים"

קבוצות: אסטון וילה
(גודל טקסט)
שלוש שנים חיכו באסטון וילה לרגע הזה, ואתמול זה קרה: הקבוצה מוילה פארק ניצחה 1:2 את דרבי בגמר הפלייאוף על העלייה לפרמיירליג וחזרה לליגה הבכירה. זה היה משחק מרגש בין שתי אגדות העבר של צ'לסי שעושים את צעדיהם הראשונים באימון: פרנק למפארד שכשל ברגע האחרון כמאמן דרבי, ומולו ג'ון טרי, עוזרו של דין סמית' באסטון וילה.


סמית', שמונה למאמן הקבוצה בתחילת אוקטובר, אמר שמהרגע שעמד על הקווים ידע שהקבוצה מסוגלת לעשות משהו גדול, והוסיף: "זה מגיע לבחורים האלה. בחורף צירפנו יותר מדי שחקנים והייתה לנו תקופה קשה בין ינואר ופברואר. איך זה מרגיש? זה בעיקר מרגיש נכון, אסטון וילה נמצאת במקום הראוי לה. הפוטנציאל של המועדון הזה הוא מדהים". המאמן לא שכח לפרגן לקודמו בתפקיד, סטיב ברוס, שהיה אחראי על חלק מההחתמות.


על הילד ג'ק גריליש: "כבר אמרתי קודם, יש לנו קשר מיוחד. הוא היה אוהד אסטון וילה. הוא התבגר, ידעתי שהוא ראוי להיות סרט הקפטן. אני חושב שיהיה קשה מאוד להוציא אותו מכאן". בטוויטר הרשמי של המועדון נכתב: "הוא בא, הוא ראה, והוא כבש, יופי קפטן". הקשר עצמו הגיע לעמדת הראיונות כשהוא נרגש במיוחד ולא עוזב את הגביע. "אני לא מאמין שאני כאן ומחזיק את הדבר הזה", אמר.


החלוץ הקמרוני תמי אברהם, שהפגיז השנה 25 שערים בליגה השנייה ו-26 בכל המסגרות, הגיע כמושאל מצ'לסי ועמד בציפיות ובגדול. החלוץ סיכם: "הרגשתי כאן אהבה עצומה במועדון הזה, מהאוהדים, מהשחקנים ומהצוות, לא משנה מה יקרה, זה משהו שתמיד אקח איתי". החלוץ צייץ בהמשך: "וילה, ברוכה הבאה לפרמיירליג".



החלוץ ההולנדי הצעיר, אנוואר אל גאזי, מיעט להבקיע העונה אך היה זה שהתכבד בשער הראשון. אל גאזי אמר לאחר המשחק: "עשינו את זה ביחד, זו הרגשה מדהימה, אני לא יודע איך לתאר את מה שעובר עליי, אני מרגיש שאני עף באוויר. בשנייה שהשופט שרק, כל האהבה שאתה מרגיש..ידענו שהמשחק יהיה קשה, דרבי קבוצה טובה מאוד. שמחנו לכבוש שער מהיר, ורצינו לכבוש שער נוסף, המשכנו לשחק כאילו התוצאה היא 0:0".


ב-B-B-C נכתב: "בשנה שעברה וילה ספגה מכה כואבת בגמר מול פולהאם והיא לא התכוונה לתת לזה לקרות שוב. גריליש היה בדרך לעזוב בקיץ, ובקבוצה התעקשו לפטר את ברוס אחרי תיקו 3:3 עם פרסטון, ויחד עם הענקת סרט הקפטן לכוכב, אלה ההחלטות שקבעו את העונה. דרבי, מצידה, סיימה עונה נפלאה במקום השני לאכזבתו של פרנק למפארד".




בדרבי, כמובן, היו עצובים. המאמן פרנק למפארד נראה בעמדת הראיונות כמי שחרב עליו עולמו. המאמן, שהוזכר לא אחת כמועמד להחליף את מאוריציו סארי בצ'לסי, אמר לאחר המשחק: "היום, כמובן, לא חגגנו בסיום. לאמן במשחק גמר זה ניסיון חשוב. שתי הקבוצות האלה גדולות מאוד ומקומן בליגה הבכירה. אף אחד לא יכול לקחת מהמועדון הזה את מה שעשינו ובין היתר המהפך נגד לידס".


המאמן המשיך: "כולם מחוברים למועדון הזה. השחקנים בצעירים ההלבשה צריכים לדעת שמי שרוצה לשחק ברמה הגבוהה – צריך לחוות עוד לילות כאלה בכדורגל והם יתחזקו מזה. יהיו גם לילות מדהימים". באנגליה תהו האם רומן אברמוביץ' השתכנע להעניק לשחקן העבר הגדול של המועדון את הג'וב או שהמאמן ימשיך בקבוצה מליגת המשנה. בלידס, אגב, התגרו בקבוצה בטוויטר.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי