מנצ'סטר יונייטד סיכמה עם ספורטינג על רכישת ברונו פרננדס

ברונו פרננדס
ברונו פרננדס | AFP

מחירו של הקשר: 70 מיליון ליש"ט. בספרד בטוחים: "מבצע פול פוגבה החל", ריאל תנסה להחתימו בכל הכוח. סארי צפוי להתמנות למאמן יובה תוך 48 שעות, כשבניטס מועמד בכיר לעמוד על הקווים בגשר. חלון ההעברות

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

שמועות
* בספרד בטוחים: "מבצע פול פוגבה" החל. בשער "מארקה" נכתב הבוקר: "הכל על פוגבה". השחקן הצרפתי הוא הבקשה המיוחדת של המאמן זינדין זידאן וריאל מדריד יודעת שמדובר במבצע מורכב. יונייטד לא תמכור את הכוכב בפחות מ-150 מיליון יורו. הקשר עצמו מוכן יהיה להתפשר בשכר ובתמורה יקבל הצעה לחוזה ארוך טווח – בגובה שש שנים. ריאל עצרה את המגעים עם כריסטיאן אריקסן.


* קיילור נבאס הבין שסיים את דרכו בריאל מדריד לאחר שהמאמן זינדין זידאן הודיע לו עוד לפני סיום העונה שאינו בתוכניות, אבל הוא רוצה לעזוב בתנאים שלו. הבוקר פורסם ב"אס" הספרדי כי השוער דחה את ההצעות שקיבל משתי הגדולות של הכדורגל הפורטוגלי – בנפיקה ליסבון ופורטו, והגיש בקשה מריאל מדריד להשתחרר בחינם לאור השנים היפות בקבוצה, מה שיוכל לסייע לו להשתדרג כלכלית בקבוצתו הבא. הבלאנקוס סירבו והם ידרשו עבורו כ-20 מיליון יורו. השוער מקוסטה ריקה רוצה לרוויח כשבעה מיליון יורו לעונה והוא נמצאת על הכוונת של פריז סן ז'רמן.
 




* התקשורת הבריטית טוענת שמנצ'סטר יונייטד סיכמה עם ספורטינג ליסבון על העברתו של הקשר המצוין ברונו פרננדס (24), בתמורה ל-70 מיליון ליש"ט. לפי הדיווחים, יונייטד הקדימה את היריבה הגדולה שלה, מנצ'סטר סיטי, ותכננה להמתין עם ההודעה הרשמית עד אחרי גמר ליגת האומות. הקשר היה אחד השחקנים הטובים באירופה בעונה שעברה כשכבש 32 שערים ובישל עוד 18 בעונה שעברה



* דיווחים באיטליה: מאוריציו סארי יוכרז כמאמנה החדש של יובנטוס תוך 48 שעות. לפי ה"טוטוספורט", מה שעיכב את העניין היה רצונה של צ'לסי למנות מאמן חדש עוד קודם לכן. מי שהפך למועמד בכיר לאימון הקבוצה הוא רפא בניטס, מאמן ניוקאסל, שכבר עמד על הקווים בסטמפורד ברידג' ב-2012/13 כשהגיע בחודש נובמבר, והוביל את הקבוצה לזכייה בליגה האירופית.
 





* בתוכנית הטלוויזיה בספרד 'אל צ'ינרגייטו' דווח אתמול שריאל מדריד מעוניינת בקשרה של נאפולי, פביאן רואיס, הקשר בן ה-23 שרק בשנה שעברה הגיע לנאפולי מבטיס. עוד פורסם כי פלורנטינו פרס נשיא ריאל מדריד ניסה לבצע "מחטף" עוד בשנה שעברה. הקשר כבש שבעה שערים ב-39 משחקים בעונה החולפת. נאפולי נקבה במחיר התחלתי של 50 מיליון יורו.



קיילור נבאס. דחה את ההצעות מפורטוגל (Gettyimages)


* לפי "מירור", אברטון קרובה לנצח את ארסנל בקרב על בלם חטאפה, דקונאם דג'נה. הקבוצה הספרדית שסיימה במקום החמישי בשנה שעברה דורשת 30 מיליון ליש"ט עבורו, סכום אותו התותחנים נרתעים לשלם ביגוד לטופיז. באברטון רואים בדג'נה כמחליפו של קורט זומה שחוזר לצ'לסי לאחר עונת השאלה.
 

* אבר באנגה, קשרה של סביליה, עשוי לחזור לארגנטינה. לפי "אס", השחקן שמחזיק בחוזה בסביליה עד סיום העונה הבאה, שוחח עם הנהלת בוקה ג'וניורס והביע נכונות לשחק בקבוצה בה החל את הקריירה. ב-2007 זכה הקשר בגביע הליברטדורס עם קבוצתו. לאור היחסים הטובים בין המועדונים והעובדה שחוזהו מסתיים ב-2020, ובחודש הבא יחגוג הקשר 31 – סכום ההעברה עשוי להיות לא גבוה.

* דניאלה דה רוסי שעזב הקיץ את רומא לאחר 18 שנה, היה בדרך לבוקה ג'וניורס, אלא שלפי ה-ESPN, הקשר הוותיק (35) קרוב לחתימה בלוס אנג'לס מארה"ב.
  



* לירוי סאנה עדיין לא החליט היכן ישחק בעונה הבאה. לפי "סאן" האנגלי, קשרה של מנצ'סטר סיטי שלא היה מרוצה מדקות המשחק שלו בעונה האחרונה, ומבוקש בבאיירן מינכן, יבקש עצה מלא אחר מאשר דיוויד בקהאם, כוכב העבר האנגלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי