ויירה וג'רארד בראש רשימת המועמדים להחליף את בניטס

פטריק ויירה
פטריק ויירה | AFP

לאחר עזיבת הספרדי וסירובו של מוריניו, ניוקאסל מחפשת מאמן ושני כוכבי העבר הגדולים נלקחים בחשבון. הצרפתי כבר היה קרוב לחתום ב-2015. בינתיים, הקהל תולה שלטים בגנות הנשיא: "אי אפשר להעמיד פנים שהכל בסדר"

קבוצות: ניוקאסל
(גודל טקסט)

לאחר החלטתו של רפא בניטס שלא להאריך את חוזהו בניוקאסל, המגפייס ממשיכים בחיפושים לאחר מאמן לקראת העונה באה. כזכור, ז'וזה מוריניו הסיר את מועמדותו אתמול (רביעי) אך הקבוצה מסנט ג'יימס פארק רודפת אחרי שמות גדולים אחרים, לפחות בכל הקשור לקריירת המשחק שלהם באנגליה. לפי "טלגרף" האנגלי, ניוקאסל סימנה את פטריק ויירה וסטיבן ג'רארד כמועמדים.

פטריק ויירה עשה עבודה טובה בעונת הבכורה שלו בניס בצרפת אותה הוליך למקום השביעי, והיה קרוב לחתימה בקבוצה בקיץ 2015, לפני שלבסוף נבחר סטיב מקלארן. הצרפתי תמיד 'נשאר על ראדר' לפי התקשורת המקומית. נכון לעכשיו הוא לא מתכוון לעזוב, אך ניוקאסל טרם הגישה הצעה. ג'רארד, ככל הנראה, ימשיך בריינג'רס לעונה שנייה.

גם מייקל ארטטה, עוזרו של פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי, נלקח בחשבון, והוא בהחלט רוצה להפוך למאמן ראשי, אלא שמקורביו ממליצים לו לדחות את ההצעה. שמות נוספים הם אדי האווי מאמן בורנמות', אלא שבקבוצה סקפטיים לגבי האפשרות שייפרד מהקבוצה אותה הוא מאמן מאז 2012, וכן סטיב ברוס מאמן שפילד וונסדיני.


סטיבן ג'רארד (Gettyimages)

בינתיים, סיום העונה החיובי של ניוקאסל נשכח כלא היה. האוהדים כועסים לאחר עזיבת המנג'ר ותלו שלטים בגנות הבעלים בסמוך לאצטדיון במטרה ברורה – שימכור את הקבוצה. האוהדים לא מאמינים לפרסומים על כך שהוא נפגש עם שניים המעוניינים לרכוש את המועדון, וגם נושא הבעלים מעכב את ההכנות לקראת העונה הבאה. "יש אוהדים שמבטלים את המנוי לקראת העונה הבאה עד שאשלי יעזוב. זה נמשך זמן רב מדי, אי אפשר להעמיד פנים שהכל בסדר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי