חאמס רוצה לשחק באתלטיקו, דה חאה ימשיך ביונייטד?

חאמס רודריגס
חאמס רודריגס | Bruna Prado/Getty Images

העברות: הקשר הקולומביאני כבר לא מעוניין לחבור לאנצ'לוטי בנאפולי. לפי דיווח באנגליה, השוער יחתום על חוזה ל-5 שנים בתמורה ל-350 אלף ליש"ט לשבוע. אברטון רוצה את דייגו קוסטה, וגם: פרננדיניו ימשיך בסיטי

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)
 רשמי
* אתלטיק בילבאו נפרדה היום ממיקל ריקו, הקשר הותיק שהיה חלק מהקבוצה הבאסקית בשש השנים האחרונות. השחקן בן ה-34 חתם לשנתיים הקרובות בהואסקה, היורדת הטרייה לליגה השנייה בספרד, ובכך חזר לקבוצה בה שיחק לפני 12 שנים.




* ריאל ויאדוליד הודיעה היום על השאלתו החוזרת של אנס אונאל, חלוצה של ויאריאל. בעונה החולפת הטורקי הושאל לויאדוליד, והמאמן סרחיו גונסאלס התעקש לשאול אותו גם השנה מהצוללת הצהובה, שנתנה אור ירוק למהלך. בעונה האחרונה הופיע 33 פעמים בליגה הספרדית, כבש שישה שערים ובישל שלושה נוספים.




* ג'ובאני דוס סאנטוס, הקשר המקסיקני בן ה-30, מצא בית חדש וחתם בקלוב אמריקה ממקסיקו ויקבל את חולצה מס' 10. הקשר שגדל בברצלונה ושיחק בשורותיה בעונת 2007/08, שיחק בארבע השנים האחרונות בלוס אנג'לס גלקסי.




שמועות
* חאמס רודריגס רוצה לעבור לאלתטיקו מדריד. התקשורת הספרדית דיווחה היום (ראשון) שהקולומביאני ויתר על כוונותיו להצטרף לנאפולי, לאחר שבמשך +מספר שבועות שמו נקשר למעבר לדרום איטליה, שם היה יכול לחבור שוב לקרלו אנצ'לוטי. לפי הפרסומים היום, הקשר ששייך לריאל מדריד, מעוניין להצטרף ליריבה העירונית, שמחכה לכסף שתקבל ממכירתו של אנתואן גריזמן.


* ג'יאנלואיג'י דונארומה הודיע להנהלת מילאן שהוא מעוניין להישאר בקבוצה. השוער הצעיר, ששמו היה בראש רשימת ההעברות של הרוסונרי, הסכים להפחית ממשכורותו, ששכיום עומדת על שישה מיליון אירו, על מנת להמשיך ולשחק בסן סירו גם בעתיד. פריז סן ז'רמן הייתה הקבוצה היחידה שהתעננינה ברכישת השוער, והגישה הצעה עם כסף ואלפונס אראולה, שוערה הצרפתי. הצעה זו נדחתה על ידי מילאן.


פרננדיניו קיבל הצעה להאריך את חוזהו בעונה נוספת, כך לפי "דיילי מייל" האנגלי. הקשר בן ה-34 מפגין יכולת מצוינת ופפ גווארדיולה רוצה לשמור אותו אצלו על אף צירופו של רודרי שנחשב ליורשו. חוזהו הנוכחי של הברזילאי מסתיים בשנה הבאה.



גווארדיולה עם פרננדיניו (Gettyimages)


* לפי "מירור", דויד דה חאה קרוב לחתום על חוזה חדש במנצ'סטר יונייטד לחמש שנים. השוער זעם על ראשי המועדון לנוכח פערי השכר הגדולים בסגל, וציפה להשתכר בדומה לאלכסיס סאנצ'יס (500 אלף ליש"ט בשבוע), וכעת צפוי להרוויח 350 אלף ליש"ט לשבוע, כמעט כפול משכרו הנוכחי (200 אלף ליש"ט).


* אתלטיקו מדריד הצטרפה למירוץ אחרי מאורו איקרדי. הארגנטיני לא נמצא בתוכניות של אינטר בעונה הבאה, כך אמר אתמול בפה מארוטה, המנהל הספורטיבי של הנראזורי על החלוץ וגם על ראג'ה נאינגולן הבלגי. לפי התקשורת הספרדית, דייגו סימאונה מעריך מאוד את החלוץ בין ארצו, ומעוניין לצרף אותו לסגל הקבוצה לעונה הקרובה. במידה והמהלך יצא לפועל, הקולוצ'נרוס יהיו חייבים למכור את דייגו קוסטה, כל לפי הפרסום.


* לפי התקשורת באיטליה, פיורנטינה מחפשת להחתים לחוליית ההתקפה חלוץ מנוסה, ושני שמות סומנו ע"י המאמן וינצ'נזו מונטלה: דריו בנדטו וצ'יצ'אריטו. הראשון מחוזר גם מכיוונה של מארסיי, בעוד המקסיקני הותיק מסיים בעוד פחות משנה את חוזהו בווסטהאם. המטרה של הסגולים היא לצרף חלוץ בוגר, שיכול לעזור לג'ובאני סימאונה להתפתח.


צ'יצ'אריטו. המקסיקני בן ה-31 נמצא על הכוונת של פיורנטינה (Stephen Pond/Getty Images)
צ'יצ'אריטו. המקסיקני בן ה-31 נמצא על הכוונת של פיורנטינה (Stephen Pond/Getty Images)


* ז'וז'ה מוריניו סירב להצעת ענק מהליגה הסינית – ראו ידיעה נפרדת.


* לפי דיווחים בספרד, רומא ובטיס הגיע להבנות על העברתו של פאו לופס, שוערה הספרדי של בטיס. לפי הפרסום, האיטלקים מוכנים לשלם 30 מיליון אירו על מי שאמור להחליף את רובין אולסן, שאכזב העונה בין הקורות של הג'אלורוסי. העסקה תכלול גם את מחצית החוזה של טוני סנאבריה, חלוצה של בטיס, שעבר אליה מרומא.


* עיתון ה"אס" בספרד פירסם היום שאתלטיקו מדריד קרובה להחתים שחקן נוסף שמגיע מבנפיקה. איבן ספוניץ', חלוץ סרבי בן 21, נחשב לאחד מהכישרונות הגדולים בקבוצת המילואים של אלופת פורטוגל. לפי הפרסום, דייגו סימאונה חיפש חלוץ צעיר ורעב, שיכול להיות גיבוי לאלברו מוראטה ודייגו קוסטה, ומעברו של ספוניץ' לבירת ספרד עשוי להתרחש בקרוב.


* אתמול פורסם שפנרבחצ'ה מחזרת אחרי מסוט אוזיל, קשרה של ארסנל. היום (ראשון) סיפר כתב "TRT" העיתון המקומי: "נשיא פנרבחצ'ה עובד קשה מאוד על ההעברה, זה מתקרב מעט, אפשר לומר שהסיכוי שיצטרף הוא 50%".


מסוט אוזיל. קרוב מאוד למעבר לטורקיה (GettyImages)
מסוט אוזיל. קרוב מאוד למעבר לטורקיה (GettyImages)


* באיטליה מדווחים שניקולו זאניולו וגונסאלו היגוואין מעורבים בעסקה הגדולה של הקיץ בארץ המגף  – ראו ידיעה נפרדת.


* דיווח: פרהאד מושירי, הבעלים של אברטון, הורה לקבוצה לבדוק את האפשרות לצרף את דייגו קוסטה, כך לפי "דיילי מייל". בכתבה נכתב כי היחסים של השחקן עם קבוצתו הנוכחית לא כמו בעבר, ושהחלוץ הספרדי היה קרוב לחתום בטופיז כבר ב-2017.




* שחקן נוסף שאברטון סימנה לעונה הבאה הוא פביאן דלף של מנצ'סטר סיטי. לפי ה"סאן" באנגליה, הכחולים מוכנים להציע 16 מיליון ליש"ט לאלופת אנגליה, על מנת שהקשר האנגלי בן ה-29 ישחק בגודיסון פארק בעונה הבאה. השחקן זוכה להתעניינות גם מצידה של גלאטסראיי הטורקית, אך מעדיף להישאר בפרמיירליג.


* סטפן אל שעראווי בדרך לחתום בשנחאי הסינית בתמורה ל-18 מיליון יורו, כך לפי העיתונאי האיטלקי המוערך ג'יאנלוקה די מארציו. חלוצה של רומא שכבש 11 שערים בעונה שעברה, דרש שדרוג בשכר בעוד הקבוצה לא הייתה יכולה להיענות ובסין ממתין לו חוזה עתק בגובה 40 מיליון יורו לשלוש עונות.


* אסטון וילה, שחוזרת לפרמיירליג העונה, מעוניינת לצרף את החלוץ דניאל סטארידג' שסיים את חוזהו בליברפול ויכול להגיע כשחקן חופשי, כך לפי "סאן". החלוץ כבש בעונה שעברה ארבעה שערים ושותף בסה"כ לקצת יותר מ-800 דקות.


דניאל סטארידג'. עשוי לעבור לעולה החדשה (GettyImages)
דניאל סטארידג'. עשוי לעבור לעולה החדשה (GettyImages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי