לואיז: "מי שלא מאמין בזכייה באליפות לא מתאים לצ'לסי"

דויד לואיז
דויד לואיז | YURI KADOBNOV/AFP/Getty Images

הבלם הברזילאי של הבלוז מעלה את רף הציפיות בראיון לאתר הרשמי ומשבח את למפארד: "הוא מנהיג אותנו בדיוק כפי שעשה בתור שחקן, רק מבלי להבקיע שערים". וגם: באנגליה דיברו על המפתחות של המאמן בדרך לעונה מוצלחת

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)
צ'לסי נרגשת לקראת העידן החדש עם פרנק למפארד, שמונה רשמית לפני עשרה ימים. הקבוצה פתחה את משחקי ההכנה עם ניצחון קל 0:4 על סנט פטריק ביום שבת האחרון. בקבוצה מאמינים שלמרות עזיבתו של אדן הזאר ועונש ה"אמברגו" – איסור קניית שחקנים בחלון ההעברות, הקבוצה תרשום עונה מוצלחת. דויד לואיז התראיין לאתר הרשמי של המועדון ונשמע אופטימי.


לואיז אמר על המאמן: "הוא מוביל את הקבוצה בדיוק כפי שעשה כשחקן, אבל בצורה קצת אחרת. הוא לא יכול לרוץ, לבשל שערים או להבקיע כפי שעשה, אך הוא היה מנהיג והוא יישאר מנהיג. קל לנו מאוד להבין אותו".


הברזילאי המשיך: "זה נהדר שהוא חזר לקבוצת חייו, אבל לא רק הוא, כל הצוות המקצועי מורכב משחקני עבר גדולים שמכירים את המועדון הזה הרבה זמן, הם אוהבים את המועדון הזה והם חיכו זמן רב להזדמנות הזו".




על המטרות: "אנחנו רוצים שתהיה סבלנות כלפי הקבוצה. אבל, כולם רוצים לנצח. אם אתה לא חושב ומסמן מטרות, על זכייה באליפות או גביע – אתה לא מתאים לצ'לסי. יש קבוצות נפלאות באנגליה שעובדות עם אותו מאמן במשך שלוש או ארבע שנים לצד סגל שחקנים נהדר, אבל זה תלוי בנו. נרצה להבין מהר ככל האפשר את הפילוסופיה החדשה ולנצח כמה שיותר משחקים". לסיום התייחס לשחקנים הצעירים: "הם מוכשרים ויש להם הזדמנות, הם צריכים לקחת אותה בשתי ידיים. הם צריכים לחשוב איך לפתוח את הדלת, ולא איך הדלת תיפתח עבורם".


בינתיים באנגליה נכתב על המפתחות של למפארד בדרך לעונה מוצלחת. נכתב ששחקני האקדמיה של צ'לסי חיכו שנים להזדמנות כזו להוכיח את היכולת שלהם, וזה הזמן לשילוב מאסיבי של הצעירים: תמי אברהם, ג'ק קלארק ופיקאיו טומורי. מטרה נוספת היא לשכנע את רומן אברמוביץ' להיות מעורב. הבעלים נכח בגמר הליגה האירופית בבאקו, וצוין כי למפארד הוא היחיד שנהנה מ"קו ישיר" למאמן, ושנוכחותו יכולה לתרום לקבוצה. מטרה נוספת היא לשכנע את הקשר הברזילאי וויליאן להישאר, למרות שחוזהו מסתיים בקיץ הבא.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי