סבאיוס הושאל לארסנל, סאליבה יצטרף בעונה הבאה. דה רוסי חתם בבוקה

דני סבאיוס
דני סבאיוס | ארסנל

הספרדי של ריאל מדריד עבר עד תום העונה לתותחנים, שהחתימו את הבלם הצרפתי של סנט אטיין שיגיע בפתיחת עונת 2020/21. הקשר האגדי של רומא הצטרף לעונה אחת

(גודל טקסט)
רשמי
* כצפוי, דניאלה דה רוסי בן ה-36, אחד הסמלים הגדולים בתולדות רומא, חתם לעונה אחת בשורות בוקה ג'וניורס. 




* ריאל מדריד הודיעה על השאלתו של דני סבאיוס לארסנל, והוא חתם רשמית בקרוב. הקשר, שכיכב בזכייה של ספרד ביורו הצעירות, הגיע לאמירויות לעונה אחת.




* לאחר צירופו של סבאיוס, ארסנל הודיעה על החתמתו של הבלם בן ה-18 מסנט אטיין וויליאם סאליבה שנרכש בסכום של 30 מיליון יורו. הצרפתי יצטרף לתותחנים בעונה הבאה.



* העולה החדשה בפרמיירליג אסטון וילה, צירפה את הבלם הברזילאי של מנצ'סטר סיטי דוגלאס לואיז בתמורה ל-15 מיליון פאונד. השחקן בן ה-21 ששיחק בעונה הקודמת בג'ירונה בהשאלה, חתם עד 2023.




* לייפציג הודיעה היום על הצטרפותו של הקיצוני אדמולה לוקמן. האנגלי שיחק בשורות הקבוצה הגרמנית כמושאל בסוף עונת 2017/18, ובעונה האחרונה רשם 21 הופעות בפרמיירליג במדי אברטון. סכום ההעברתו הרשמית לבונדסליגה מוערך בכ-22 מיליון יורו.




* אקס מכבי חיפה, הבלם מארק ואליינטה חזר היום באופן רשמי לספרד, והפך לרכש החדש של ספורטינג גיחון מהליגה השנייה. מאז שעזב את הכרמל, שיחק במדי אופן הבלגית ופרטיזן בלגרד הסרבית.




שמועות
* ב"דיילי מייל" האנגלי דווח הבוקר שטוטנהאם יצרה קשר עם יובנטוס, על מנת לרכוש את פאולו דיבאלה הארגנטיני. לפי הפרסום, התרנגולים מוכנים לשלם על החלוץ כ-80 מיליון ליש"ט ולקבוע את השיא הרכישות של המועדון, אשר נשבר בקיץ הנוכחי.


* קרלו אנצ'לוטי אישר במסיבת העיתונאים שנאפולי רוצה לצרף את ניקולא פפה: "בירכתי את הסוכן שלו כמו שאני תמיד עושה, אבל אין טעם להסתיר את זה. אנחנו מעוניינים בו, משא ומתן מתקיים, בואו נראה". אנצ'לוטי התייחס גם לחאמס רודריגס: "הכל יכול לקרות. ריאל מדריד רוצה למכור אותו ואנחנו רוצים לקנות".  ב"פוטבול איטליה" אישרו כי נציגיו של השחקן הגיע לנאפולי כדי לקדם את מעברו של השחקן, שעשוי להרוויח חמישה מיליון יורו לעונה.



* מי יחליף את לוקאקו במנצ'סטר יונייטד? אם החלוץ, שמבוקש על ידי אינטר, אכן יעזוב, ב"סקיי" האנגלי מדווחים שהנהלת השדים האדומים כבר סימנה את מוסא דמבלה מליון כחיזוק לחוד במקומו.

* בתקשורת האנגלית פורסם על כך שאברטון מוכנה לבצע "מחטף" על ווילפריד זאהה. שחקן הכנף מחוף השנהב הודיע לפני מספר ימים להנהלתה של קריסטל פאלאס כי הוא מעוניין לעזוב ושמו נקשר למעבר לארסנל. לפי הפרסומים, הכחולים מגודיסון פארק מוכנים להציע לקבוצתו הלונדונית 55 מיליון ליש"ט על השחקן, שיהיה הרכש היקר של המועדון.


* האם פול פוגבה מתקרב לריאל מדריד? לפי עיתון ה"אס" הספרדי, מתיאס פוגבה, אחיו של קשר מנצ'סטר יונייטד, קיבל הצעה מהליגה השלישית בספרד, ומעדיף כרגע לחכות עם החתימה, על מנת למצוא קבוצה ממדריד ולחיות בסמוך לאחיו פול, שעשוי לעבור לבלאנקוס בקיץ הקרוב.






* יובנטוס עשויה לצרף בקרוב את רובן נבס מ-וולבס. לפי התקשורת באיטליה, הגברת הזקנה תשלח לקבוצה האנגלית את מויזה קן הצעיר, ותקבל בתמורה את הקשר הפורטוגלי בן ה-22, שהרשים בעונה החולפת בפרמיירליג.


* תומאס ורמאלן קרוב למעבר ליעד חדש. לפי התקשורת בספרד, הבלם הבלגי נמצא ביפן, על מנת לחתום באופן רשמי בוויסל קובה, בה משחק אנדרס אינייסטה, שותפו לשעבר בברצלונה.


* שחקן נוסף שעשוי לעזוב את יובנטוס לוולבס האנגלית הוא סמי חדירה. לפי הפרסומים בארץ המגף, הקבוצה מהליגה האנגלית נפגשה עם פאביו פארטיסי, המנהל המקצועי של אלופת איטליה, והביעה את הרצון להחתים את הקשר הגרמני, שלא נמצא בתכניות של מאוריציו סארי לעונה הקרובה. חדירה מחזיק בהצעה נוספת מבשיקטאש הטורקית ומספר קבוצות מה-MLS.



* לפי "פראנס פוטבול", רומא מבינה שעסקת גונסאלו היגוואין תהיה קשה לביצוע ויש לה תוכנית ב': וויסאם בן ידר, חלוצה של סביליה. סעיף השחרור של הצרפתי עומד על 40 מיליון יורו אך לאור העומס בהתקפה נראה שהאנדלוסים יתפשרו על מחיר נמוך יותר. החלוץ עצמו גם כן מצפה לאתגר חדש בקריירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי