קלופ: "אני לא יכול להגיד שאנחנו ניתן הצהרה נגד סיטי"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Gettyimages

מאמן ליברפול הפגין כעס רב לקראת המשחק נגד האלופה במגן הקהילה: "אני תמיד רוצה לנצח, זה כמו גמר, אבל אף אחד לא רואה את זה ככה". כשחמישה ימים אחר כך נפתחת הליגה, הוא מסביר: "לא נסתכן"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)
אלופת אירופה, ליברפול, התקשתה להתכונן לעונה הנוכחית כמו שצריך לאור היעדרותם של שחקני מפתח רבים. אתמול (ראשון) הובסה הקבוצה 3:0 מול נאפולי במשחק ההכנה. המאמן הגרמני שכבר התלונן בעבר על הלו"ז הצפוף של קבוצתו, וגם לא אהב את מסע המשחקים ("היינו צריכים לנסוע ולשחק בארה"ב בשל הנסיבות") סיפק נאום עצבני בו כעס על משחק מגן הקהילה ביום ראשון הקרוב נגד מנצ'סטר סיטי (16:50, ספורט1).


קלופ אמר: "עשינו קדם עונה בלי שישה שחקנים, זה מצב לא נורמלי. המשחקים היו לא רעים, אבל לא היינו רעננים. אנחנו חייבים להוכיח את עצמינו במהלך העונה ולא במשחק אחד. אני תמיד רוצה לנצח, זה גמר, אבל זו פעם ראשונה בה הבנתי שאף אחד לא רואה את זה ככה! זה לא יאומן. אנחנו חושבים על המשחק הזה ואיך אפשר להכין את השחקנים כשאי-אפשר לשנות את זה. זה ממש לא מגניב. אני לא יכול להגיד שאנחנו ניתן הצהרה במשחק הזה, אני לא משוגע".


המאמן המשיך: "ננסה להיות טובים ככל האפשר, זה מה שאני יכול לומר. אם ננצח – מעולה, אבל זה לא ישפיע על העונה. אם נפסיד? אסור שתהיה לזה השפעה". חמישה ימים לאחר מכן תשחק ליברפול נגד נוריץ' במחזור הפתיחה של העונה, ולמאמן ברור שהוא לא יקח סיכון: "אנחנו נראה מי יכול להתייצב ומי ישחק, אבל כמובן שעלינו לוודא שכולם בריאים וכשירים".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי