קלופ: "יכול להיות שסלאח ופירמינו ישחקו במגן הקהילה"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Ian MacNicol/Getty Images

מאמן ליברפול נשמע מרוצה לאחר הניצחון על ליון ואמר על שחקני החוד: "אולי לא ישחקו כבר בהתחלה, נצטרך לראות". על היריבה: "למשחק כזה מתכוננים בצורה אחרת". הנדרסון: "לא נמאס לשחק בוומבלי, רוצים לנצח

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)
לאחר ארבעה משחקי הכנה מאכזבים ללא ניצחון, כשהאחרון שבהם אף הסתיים בהפסד מאכזב 3:0 מול נאפולי – בשעה טובה, אלופת אירופה ליברפול, נראתה הרבה יותר מוכנה לקראת העונה שבפתח לאחר הניצחון אתמול 1:3 נגד ליון. החדשות הגדולות מבחינת האדומים של יורגן קלופ הן חזרתם של אליסון, רוברטו פירמינו ומוחמד סלאח שפתחו בהרכב והוחלפו. המאמן הגרמני נשמע הרבה יותר רגוע בהשוואה לביקורת שהעביר על מועד המשחק רק לנפי ימים ספורים ורמז שייתכן ושחקני ההתקפה אפילו ישחקו במגן הקהילה נגד מנצ'סטר סיטי ביום ראשון (16:50, שידור ישיר בספורט1).


קלופ אמר: "אני לא פוסל שזה יקרה, אני לא יודע כרגע, עלינו לראות. אני לא אומר 100% "לא", יש סיכוי שהם ישחקו. אולי לא מההתחלה אלא רק כמחליפים, הרי אי אפשר להמריא תוך חצי שעה. נצטרך לראות איך הם יגיבו בהמשך האימונים שלאט לאט עולים בעוצמתם".


המאמן הוסיף: "אנחנו צריכים להתכונן למשחק בדרך אחרת, משחק נגד מנצ'סטר סיטי הוא משחק שונה מכל המשחקים האחרים שאתה משחק. חבל שלא יכולנו לשחק נגדם בקדם העונה כדי להתכונן כראוי".





על סלאח
: "אני לא מופתע ממה שראיתי ממנו. הוא כשיר ובאופן טבעי מסוגל לרוץ כל היום. הוא פותח את המגרש ואנחנו משחקים איתו כדורגל הרבה יותר טוב". לגבי פירמינו: "הוא נמצא בהתקפה וגם נכנס במרווחים, הוא לוחץ מעולה".


האדומים לא לקחו חלק במפעל זה מאז 2006, אז כמחזיקי הגביע גברו 1:2 על האלופה צ'לסי משערים של ג'ון ארנה ריסה ופטר קראוץ'. ג'ורדן הנדרסון התראיין לאתר הרישמי של הקבוצה והפגין תשוקה גדולה: "אף פעם לא יימאס לי לשחק בוומבלי. שמחתי לשחק כאן כמה פעמים כשחקן ליברפול וכן בנבחרת אנגליה. זה משחק גדול ואירוע גדול. זו פעם ראשונה שאשחק במגן הקהילה ואני רוצה לנצח. ליברפול תמיד מתייחסת לכך ברצינות. זה המשחק הבא ולכן אנחנו רוצים לנצח, לא משום שהיריבה היא סיטי. יש לנו ריספקט עצום עבורם לאור ההישגים בעונה שעברה ואנחנו יודעים שיהיה לא קל".


על העונה הקרובה: "אנחנו רוצים להמשיך לנצח ולזכות בתארים. לא אציין שום דבר ספציפי כי אני לא חושב שזה תורם. המטרה שלנו היא להתייחס לכל משחק בצורה הכי תחרותית, בגישה הנכונה במטרה לנצח".
 



מוחמד סלאח במשחק נגד ליון (FABRICE COFFRINI/AFP/Getty Images) 

 

עוד בליברפול, בקבוצה אישרו שראיין קנט, קשר הכנף האנגלי שהושאל לריינג'רס בעונה שעברה – ישחק העונה באנפילד. סטיבן ג'רארד מאמן הסקוטים אמר: "אנחנו מכבדים את העמדה של ליברפול ומודים לה על כך ששיחק בשורותינו בשנה שעברה. אנחנו ממשיכים הלאה". לגבי הארי ווילסון, הקשר הוולשי שבלט במשחקי ההכנה, קלופ אמר שתתקבל החלטה תוך 8-9 ימים: "אנחנו בשיחות מתמשכות, אנחנו נראה מה הדבר הנכון עבורו. ברור שהוא שחקן ממש טוב ואני מרוצה ממנו. הוא כובש שערים מרהיבים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי