סולשיאר: "פוגבה יישאר. מגווייר? נודיע בקרוב על צירופו"

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | AFP

מאמן השדים האדומים אישר שהבלם על סף חתימה ("נותרו פרטים אחרונים") והסיר את סימני השאלה גם לגבי אלוף העולם: "הוא מחויב". ביונייטד מרוצים ממשחקי ההכנה והשתלבות הצעירים. יאנג יהיה הקפטן החדש

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד ניצחה אתמול 4:5 את מילאן בפנדלים וסיימה הכנה מוצלחת לקראת העונה החדשה. בעוד שבוע היא תארח את צ'לסי במחזור הפתיחה בליגה האנגלית. הקשר הצרפתי פול פוגבה נעדר מהמשחק אך השמועות שהופצו על כך שהוא קרוב לריאל מדריד התבדו מהר מאוד לאחר שהתברר שהקשר סובל מכאבים בגבו. מעבר לכך, אם תשאלו את אולה גונאר סולשיאר, הוא משוכנע שהצרפתי רוצה להישאר במנצ'סטר יונייטד.


סולשיאר אמר: "אין לי ספק בכלל שהוא רוצה להישאר כאן, הוא מחויב למועדון". השחקן עשוי לשוב לאימונים ביום שני וצפוי להיות כשיר למשחק הפתיחה. מעבר לכך, הנורבגי הוסיף כי הארי מגווייר אכן קרוב לחתימה וזה צפוי לקרות בשבוע הבא: "נותרו פרטים אחרונים לסגור".


כמוכן, המאמן הוסיף שאשלי יאנג יחליף את אנטוניו ולנסיה כקפטן הקבוצה בעונה הבאה. במשחק אתמול ענד השוער דויד דה חאה את הסרט על זרועו אם כי זה לא יהיה תפקידו הקבוע. סולשיאר הסביר: "דה חאה מנהיג לכל דבר, אבל כאשר אשלי יפתח, הוא יענוד את סרט הקפטן, מגיע לו".



סולשיאר עם פוגבה. המנג'ר משוכנע שאלוף העולם יישאר (AFP)


בינתיים, רומלו לוקאקו שוב לא שותף ונראה שסיכוי נמוך שימשיך בקבוצה. חלוץ העבר דימיטאר ברבאטוב הגן עליו כשאמר: "אני חושב שהוא שחקן מצוין, אני אוהד שלו, הוא ספג ביקורת לא הוגנת. הוא יכול לתרום הרבה למנצ'סטר יונייטד. קל לשחק איתו, הוא שחקן קבוצתי". הבלגי ספג ביקורת על התוצאות במבדקי הכושר ופרסם סרטון שלטענתו מוכיח שהוא השחקן השני הכי מהיר בקבוצה. סולשיאר הסכים לומר על כך: "שוחחתי איתו לגבי זה, העניין נסגר".


המאמן מרוצה מקדם ההכנה שעבר על קבוצתו ושיבח את הקשר הצעיר דניאל ג'יימס (21) שחוזר מהשאלה בסוונזי: "היה לו קדם עונה נהדר, הוא מוכן לשחק אצלנו. הוא משתלב היטב גם ברמת הכדורגל וגם כאישיות". בתקשורת החמיאו לואן-ביסאקה שהוסיף חיים חדשים לאגף ימין של מנצ'סטר יונייטד. סולשיאר סיכם: "עברנו חמישה שבועות אינטנסיביים וטובים ויש לנו עוד שבוע להתכונן. הראינו את הכוונות שלנו, ואני מקווה שנפתח את הליגה בצורה טובה. צברנו ביטחון רב. הייתה חוויה נהדרת עבור הילדים שלקחו אחריות ובעטו את הפנדלים. יש חלקים מהמשחק בהם לא הייתי מרוצה אבל נגיע מוכנים".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי