דיווח: אריקסן סיכם ביונייטד, פוגבה יעבור לריאל מדריד

פול פוגבה, כריסטיאן אריקסן
פול פוגבה, כריסטיאן אריקסן | Catherine Ivill/Getty Images

"מארקה" : הקשר הדני של טוטנהאם שחוזהו מסתיים בקיץ הבא, בדרך לאולד טראפורד לחמש שנים מה שייפתח את הדלת לבלאנקוס בצירופו של הצרפתי במחיר סביר יותר. ב-BBC הכחישו. התרנגולים יצרפו את לו צ'לסו מבטיס

(גודל טקסט)
הממלכה עוצרת את נשימה לקראת היום האחרון והמרגש של חלון ההעברות בליגה האנגלית. מחר ב-18:00 שעון אנגליה יהיה המועד האחרון להחתים שחקנים, ולפחות לפי הדיווח בספרד, שתי עסקות ענק בדרך. לפי "אס", כריסטיאן אריקסן, קשרה הדני של טוטנהאם, סיכם במנצ'סטר יונייטד מה שיקל את עזיבתו של פול פוגבה לריאל מדריד. ב"מארקה" עיתון הספורט הגדול בספרד, גם כן נכתב על הסוגיה, כשבשער העיתון הזכירו כי אריקסן יהיה המפתח למעבר של פוגבה לריאל.


לפי הדיווח, אריקסן, שחוזהו בתרנגולים יסתיים בשנה הבאה (לפני חודשיים סרב לחדשו), מה שמשאיר את הספרס ללא ברירות, סגר את תנאיו במנצ'סטר יונייטד לחמש עונות והוא ירוויח שכר דומה לזה של פול פוגבה, וגם הקבוצות נמצאות במו"מ מתקדם לסגירת העסקה. הדני חיכה להצעה מריאל מדריד אך לבסוף יתפשר. הצטרפותו, פותחת את הדלת לפוגבה. ב-BBC, מנגד, ציננו את ההתלהבות, ונכתב שהשדים האדומים הפסיקו את השיחות כשהבינו שאריקסן מעדיף לעבור לספרד, והסיכוי לביצוע העסקה אינו גבוה.


אין זה סוד שהצרפתי הוא המטרה הגדולה של זינדין זידאן מהרגע בו חזר לקווים בסנטיאגו ברנבאו. בספרד מעריכים כי כעת יונייטד תתפשר ותמכור את הצרפתי במחיר מופחת מתג המחיר הקודם שעמד על 150 מיליון יורו, וזו הסיבה היחידה לפיה ריאל מדריד טרם סיכמה רשמית עם אייאקס את רכישת דוני ואן דה ביק. וטוטנהאם? היא צפויה להשתמש בכסף שתקבל על אריקסן כדי לרכוש את ג'ובאני לו צ'לסו, קשרה הארגנטינאי של בטיס.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי