מרקוס ראשפורד בראיון: "התקופה הקשה איחדה אותנו"

מרקוס ראשפורד
מרקוס ראשפורד | OLI SCARFF / Contributor

אחרי הצמד ב-0:4 על צ'לסי במחזור הפתיחה, חלוץ יונייטד דיבר על תחושת הפספוס: "לא יכולים להרשות לעצמנו שזה יקרה שוב". על כך שסולשיאר אמר שהוא יכול לכבוש יותר מ-20 שערים: "מעדיף לא להציב לעצמי יעדים"

(גודל טקסט)

אחרי שפתח את העונה עם צמד ב-0:4 של מנצ'סטר יונייטד על צ'לסי, מרקוס ראשפורד הנמיך ציפיות כשהתייחס לדבריו של המנג'ר אולה גונאר סולשיאר, שאמר שאין סיבה שהחלוץ הצעיר שלו לא יסיים את העונה עם יותר מ-20 שערים: "אני מעדיף לא להציב לעצמי יעד כזה או אחר".

ראשפורד נימק: "אני מאמין שאם הקבוצה תתקוף ותכבוש, אז גם אני אבוא יותר לידי ביטוי. אם נתרכז בעצמנו ונמשיך להשתפר, לא נצטרך לדאוג מקבוצות אחרות. אנחנו מנצ'סטר יונייטד, מועדון שצריך להתעסק בעצמו ובסוף העונה נראה לאן הדרך הזו תוביל אותנו".

על האכזבה בעונה שעברה: "במבט לאחור, אני חושב שזה איחד אותנו. אני מרגיש שכל השחקנים מבינים היטב שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להתחיל ולסיים כפי שהיה אשתקד. באמצע העונה, אחרי שאולה הגיע, היינו מנצ'סטר יונייטד כמו שמנצ'סטר יונייטד צריכה להיראות ולשם אנחנו מכוונים".

ראשפורד הוסיף: "בואו לא נשכח שבחג המולד אף אחד לא נתן לנו סיכוי להשתלב בטופ4. להצליח להתרומם מהמקום הנמוך הזה הזה ואחר כך לפספס את ליגת האלופות, זה היה מאוד קשה. כמו שכבר אמרתי, כיום כולנו מאוד מאוחדים ויש לנו מטרה אחת משותפת".

על צורת המשחק של מנצ'סטר יונייטד: "בשנים האחרונות כולם ציפו שנילחץ גבוה, אבל אנחנו רצינו למצוא סגנון שיתאים לשחקנים שיש לנו בסגל. כמעט כל קבוצה גדולה בעולם רוצה שהכדור יהיה כל הזמן ברגליים שלה, אבל במציאות זה לא באמת אפשרי והמטרה היא תמיד להחזיר את הכדור כמה שיותר מהר".


"לא יכולים להרשות לעצמנו שזה יקרה שוב" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי