אחיו של פוגבה: "פול רוצה לעזוב, ריאל מדריד זקוקה לו"

פול פוגבה
פול פוגבה | OLI SCARFF/AFP/Getty Images

בראיון בספרד, טען מתיאס שמעבר אפשרי לבלאנקוס עדיין על הפרק: "לא יכול להתחייב שהוא ימשיך במנצ'סטר יונייטד, הכל יכול להיות עד ה-2.9. זו לא משימה בלתי אפשרית עבור פלורנטינו פרס"

(גודל טקסט)

נכון שחלון ההעברות באנגליה נסגר לפני קצת יותר משבוע והסבירות שהקבוצות יבצעו שינויים משמעותיים בסגל קלושים, מכיוון שסגירת החלון משמעותה ששחקנים יכולים לעזוב ולא להצטרף, אבל על פי ראיון שהעניק מתיאס פוגבה, אחיו של פול, בהחלט קיימת האפשרות שהוא יעזוב את מנצ'סטר יונייטד בשבועיים הקרובים.

במרבית אירופה, או לפחות בליגות הגדולות, החלון יסתיים ב-2.9.2019, משמע שנותרו לריאל מדריד ולקבוצות אחרות שעשויות להתעניין בפוגבה עוד שבועיים כדי לנסות למצוא מתווה שיוביל לשחרור מהשדים האדומים, שלפי הדיווחים דורשים כ-150 מיליון יורו עבור מכירתו של פוגבה – סכום שגם ספק אם המועדון יתגמש לגביו לאור העובדה שאין באפשרותו לצרף מחליף לאלוף העולם, לפחות עד החלון של ינואר.

במהלך הקיץ הודה פול פוגבה שהוא מעוניין לעזוב את מנצ'סטר יונייטד, אך גם דאג להבהיר, כולל בימים האחרונים, שהוא מחויב לקבוצה כל עוד הוא לובש את מדיה. מתיאס, אחיו של הקשר, התראיין בספרד וטען שהסיטואציה מהשבועות האחרונים כלל לא השתנתה: "פול רוצה לעזוב, הוא לא יכול לעשות שום דבר במנצ'סטר יונייטד", אמר ל"אל צ'ירינגיטו".

על מעבר אפשרי לריאל מדריד טען מתיאס פוגבה: "השחקן שחסר לזינדין זידאן זה פול. זו לא משימה בלתי אפשרית עבור פלורנטינו פרס ואני לא יכול להתחייב שפול ימשיך במנצ'סטר יונייטד גם אחרי ה-2.9. הכל יכול לקרות. מדריד זקוקה להנאה שפול מביא איתו למשחק, אבל הוא לא יתנהג כמו ניימאר – אחי מקצוען והוא יכבד את החוזה ויעשה את המקסימום כל עוד הוא חלק ממנצ'סטר יונייטד".


פוגבה ומגווייר. שיתוף הפעולה יסתיים עוד החודש? (OLI SCARFF/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי