פוצ'טינו: "אני מאוהב ב-VAR", מורה: "הקרחת מועילה"

פפ גווארדיולה, מאוריסיו פוצ'טינו
פפ גווארדיולה, מאוריסיו פוצ'טינו | OLI SCARFF/AFP/Getty Images

לאחר הדרמה הגדולה מול סיטי, הארגנטינאי מודה: "שיניתי את דעתי, בעבר לא תמכתי בטכנולוגיה אך אי אפשר להתעלם ממנה". הברזילאי שכבש לאחר 19 שניות שיתף את הסרטון של האוהדים. בקבוצה הקניטו את האלופה בטוויטר

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)
בדיוק כמו ברבע גמר ליגת האלופות, שוב מערכת ה-VAR הצילה את טוטנהאם לאחר מותחן אדיר ותיקו 2:2 נגד מנצ'סטר סיטי אתמול (שבת). לאחר שהשער של גבריאל ז'סוס בתוספת הזמן נפסל, התרנגולים הרגישו כאילו ניצחו. התרנגולים הם היחידים, לצד קריסטל פאלאס, שהצליחו שלא להפסיד באיצטדיון האיתחאד מאז פתיחת העונה שעברה.


"ספרס היא מנצחת הענק אחרי הדרמה", נכתב בסיקור ב"סקיי ספורטס". ב""סאנדיי מירור" נכתב: "הקללה של טוטנהאם שוב הכתה במנצ'סטר סיטי, ולא בליגת האלופות. ה-VAR שוב עמד לצידה". בקבוצה עקצו בעדינות את היריבה ממנצ'סטר כשצייצו תמונה של פסילת השער והוסיפו סמיילי מחייך.


התרנגולים עשו שינוי אחד בלבד בהרכב בהשוואה ל-11 שביצעו מהפך נגד אסטון וילה במחזור הפתיחה (ניצחון 1:3) כאשר כריסטיאן אריקסן החליף את לוקאס מורה, אך הברזילאי תרם את חלקו כשעלה מהספסל וכבש לאחר 19 שניות בלבד!  השחקן עצמו, שזכה למחמאות ממאמנו וכן מגארי לינקר שצייץ בטוויטר כמיטב המסורת – פרסם בטוויטר סרטון של השער שלו וכתב: "לזה אני קורא אוהד שמצלם את הרגע המדויק. אם אתה צריך מצלמה טובה יותר – יש לנו". עוד הוסיף: "לעתים ראש קירח בהחלט מועיל".



המאמן מאוריסיו פוצ'טינו אמר בסיום: "אני מאוהב ב-VAR. לא הסכמתי עם זה בהתחלה, חשבתי שזה פוגע בכדורגל, אבל לעתים אתה מקבל עזרה כמו היום (אתמול) או בליגת האלופות, וזה נפלא. אנחנו לא יכולים לעצור את התפתחות הטכנולוגי, זה יתרון. אך זה קשה לנו כי אנחנו אוהבים כדורגל מלפני 30 שנה. אני מאמין שעם השופטים קורות טעויות אבל בסוף העונה הדברים מתאזנים. יבוא יום וה-VAR יהיה נגדינו ונקבל את זה בסבלנות".


הארגנטינאי היה במצב רוח טוב במיוחד ודיבר על השיחה עם פפ גווארדיולה: "בספרד יש הרגל לפני דרבי, אתה פוגש את המאמן לצילום משותף ויש לך רגע לדבר, אבל זה לא יצא לנו. אחרי הפעולה של ה-VAR יכולנו לשוחח, על הרבה דברים. אני חושב שהוא צריך להזמין אותי למסעדה שלו במנצ'סטר כדי שננהל שיחה טובה, אפילו של כמה שעות".


על לוקאס מורה: "זה יכול לקרות!", אמר בחיוך, "זה חלק מהמשחק. אם הוא על המגרש הוא יכול להבקיע בכל רגע נתון. זה היה פנטסטי שהוא עשה את זה מייד כשעלה לשחק. הוא עוזר לנו מאוד. אני שמח בשבילו. גם משחק הראש שלו מצוין".




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי