יונייטד יוצאת לוולבס, מרסיאל: "אסור לנו לעצור ולו לרגע"

אנטוני מרסיאל, מרכוס ראשפורד
אנטוני מרסיאל, מרכוס ראשפורד | Julian Finney/Getty Images)

הקבוצה של סולשיאר רוצה להוכיח שההצגה נגד צ'לסי לא הייתה חד פעמית כשתשחק מחר (21:20, שידור בספורט1) נגד הקבוצה שהדיחה אותה מהגביע אשתקד. באנגליה החמיאו לראשפורד: "כבש בגילו יותר מרונאלדו"

(גודל טקסט)
שבוע שלם שמנצ'סטר יונייטד לא רק הייתה המוליכה הגאה של הליגה האנגלית אלא ממש הרגישה על גג העולם לאחר הניצחון 0:4 על צ'לסי באולד טראפורד. החניכים של אולה גונאר סולשיאר ירצו להבהיר שלא מדובר במשחק חד פעמי כיגיעו  מחר(21:50, שידור ישיר בספורט1) למשחק חוץ סופר קשה נגד וולבס. אנטוני מרסיאל אמר: "אנחנו עם ביטחון גבוה אבל אסור לנו להירגע ולו לרגע. אנחנו חייבים להמשיך לעבוד קשה נגד צ'לסי כדי שנוכל לספק עוד משחקים גדולים כאלה. וולבס קבוצה אגרסיבית וקשה, הם לא יתנו לנו לנשום עם הכדור".


מי שכבש צמד במחזור הפתיחה היה מרכוס ראשפורד. באנגליה החמיאו לחלוץ האנגלי שאמור למלא את מקומו של רומלו לוקאקו שנמכר ללא הבאת מחליף משום שאולה גונאר סולשיאר מאמין בו. ב"דיילי מייל" נכתב שלמאמן יש אובססיה לקדם את החלוץ בן ה-21 שיילמד מכריסטיאנו רונאלדו שהיה יורשו. מעבר לכך, באנגליה ציינו כי ראשפורד מחזיק בנתונים טובים יותר משהיו לפורטוגלי בגילו. ראשפורד כבש 47 שערים ב-171 משחקיו הראשונים בקבוצה בניגוד לרונאלדו שהבקיע 32.  


ב"מירור"  נכתב על צמד הצעירים ששניהם חייבים לכבוש לפחות 15 שערי ליגה: "הם הגיעו לגיל בו הם חייבים לספק מספרים. הפעם, בניגוד לשנים עברו, הם לא יאלצו להיאבק על קביעות, סולשיאר נותן בהם אמון. לשניהם יש את היכולת, כעת הם צריכים גם יציבות".




יונייטד, ככל הנראה, תשמור בדיוק על אותם 11 שהציגו משחק ענק נגד צ'לסי, כשישנה אפשרות לשינוי אחד: נמניה מאטיץ' או דניאל ג'יימס, שכבש בהופעת הבכורה שלו, אחד מהם יחליף את אנדראס פריירה. אלכסיס סאנצ'ס ואריק באיי ימשיכו להיעדר בשל פציעות. השדים האדומים לא ניצחו בכל ארבעת משחקי החוץ האחרונים שלהם בעונה שעברה ויעמוד בפניהם אתגר גדול.


המארחת פתחה את העונה עם תיקו במשחק החוץ בלסטר, אך באירופה הקבוצה של נונו אספריטו עושה חיים כשכבשה לא פחות מ-14 שערים בארבעת המשחקים הראשונים. רגע לפני משחק הפלייאוף הלא פשוט בכלל מול טורינו,  וולבס של נונו אספריטו רוצה להמשיך לעשות חיים קשים למנצ'סטר יונייטד כמו בעונה שעברה, אז ניצחה אותה פעמיים תוך פחות משלושה שבועות ואף הדיחה אותה מהגביע האנגלי. 


שחקני הרכש החדשים פטריק קורטונה וחסוס ואייחו צפויים לפתוח על הספסל של וולבס שבטוחה שהעונה תהיה מסוגלת לאיים על הטופ 6. ראול חימנז, מלך שערי הקבוצה בעונה שעברה עם 17 שערים בכל המסגרות, מצא את הרשת כבר ארבע פעמים באירופה.



שחקני וולבס חוגגים במשחק הגביע אשתקד. שוב יקשו על יונייטד? (Catherine Ivill/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי