אחרי החמצת הפנדל: פוגבה הותקף ברשתות החברתיות

פול פוגבה
פול פוגבה | PAUL ELLIS / Contributor

מנצ'סטר יונייטד הוציאה הודעת גינוי בעקבות הודעות גזעניות נגד הקשר אחרי ה-1:1 נגד וולבס, גם השחקנים יצאו להגנתו: "פגעתם בו, פגעתם בכולנו". גארי נוויל טען: "ראשפורד צריך היה צריך לבעוט את הפנדל"

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד קיוותה להישאר במאזן מושלם ולהיצמד לארסנל ולליברפול בטבלת הפרמיירליג, אבל אמש (שני) היא סיימה בתיקו 1:1 במשחק חוץ קשה בוולבס, אך מעבר לתוצאה המקרה שמשך את מלואו תשומת הלב קרה בדקה ה-68. השדים האדומים קיבלו פנדל שהיה יכול להשיב את היתרון לאורחים ופול פוגבה ביקש ממרקוס ראשפוד, שכבש מהנקודה הלבנה במחזור הקודם, לבעוט את הפנדל במקומו והקשר הצרפתי רשם החמצה גדולה שעוררה סערה בממלכה.


פרשן סקיי ספורט ומגן העבר של מנצ'סטר יונייטד גארי נוויל זעם את המעשה של פוגבה: "מדוע יש ויכוח לגבי זהותו של בועט הפנדלים, אף פעם לא צריך להיות דבר כזה, פוגבה החמיץ ארבעה פנדלים ב-12 החודשים האחרונים. ראשפורד כבש בשבוע שעבר, אז שייקח את הפנדל. אבל לא היה שם מנהיג, מישהו שיכול להכריע את ההחלטה".


המאמן אולה גונאר סולשיאר דיבר גם הוא על המקרה לאחר המשחק: "יש שני בועטי עונשין בקבוצה והם מחליטים מי ייגש לבעיטה, לפעמים שחקנים מרגישים שהם בטוחים בעצמם, פול (פוגבה), הבקיע לנו כל כך הרבה והשוער נתן הצלה טובה. תוכלו לראות את השקופיות ב- PowerPoint כדי לראות שיש לנו שני בועטים, אני אוהב שיש לי שחקנים עם ביטחון".



"השחקנים מחליטים מי יבעט" אולה גונאר סולשיאר (David Rogers/Getty Images)


מרקוס ראשפורד הוסיף: "פול רצה לקחת את זה וזה כל כך פשוט, כל אחד יכול להחמיץ פנדל, הוא כבש כל כך הרבה וזה נורמלי להחמיץ אחד. אם אחד מאיתנו רוצה לקחת את הפנדל הוא לוקח, אני בעטתי בשבוע שעבר ולכן לא מפריע לי שהוא ביקש. זה מאוד מצער שהוא לא כבש, אבל זה הכדורגל, הביטחון ששחקן הולך להבקיע תמיד זהה, אנחנו מתאמנים על זה כל השבוע".


הפנדל שהחמיץ פוגבה גרם לסערה גם בקרב אוהדי מנצ'סטר יונייטד, שחלקם הגיבו ברשת הטוויטר בציוצים גזעניים ומכוערים ובמיוחד. אוהדים רבים דיווחו על כך ומנצ'סטר יונייטד הודיעה רשמית כי היא תעשה מאמצים לאתר את אותם אנשים ותפעל להענישם. גם שחקני מנצ'סטר יונייטד, ביניהם הארי מגוויר ומרקוס ראשפורד, צייצו כי מדובר בתופעה מזוויעה והפנו אצבע מאשימה לעבר הרשתות החברתיות עצמן שלא עושות דבר בנדון – ואף תייגו את החשבונות של הטוויטר והאינסטגרם.


ראשפורד אף דאג להבהיר שאין שום חילוקי דעות בעקבות הפנדל והוסיף: "מנצ'סטר יונייטד זו משפחה ופול פוגבה הוא חלק עצום במשפחה הזו. אתם תוקפים אותו, אתם תוקפנם את כולנו".




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי