קלופ: "אנחנו לא בדיסנילנד, אבל נשארתי ללא מילים"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | GLYN KIRK/AFP/Getty Images

המאמן הגרמני שבע רצון לאחר הניצחון המוחץ: "משחק פשוט מבריק. שיחקנו בכל הכוח, האנרגיה והתשוקה שהיינו צריכים". וגם: המספרים האדירים של סלאח והרצף שפפה קטע לואן דייק

קבוצות: ליברפול ארסנל
(גודל טקסט)
ליברפול נותרה הקבוצה היחידה עם מאזן מושלם בפרמיירליג לאחר שהביסה 1:3 היום (שבת) את ארסנל באנפילד, ביכולת מרשימה ביותר. קבוצתו של יורגן קלופ הייתה הדומיננטית על כר הדשא לאורך רוב דקות המשחק והבטיחה את שלוש הנקודות בעיקר בגלל יכולת מבריקה של מוחמד סלאח, שהרשית פעמיים.


המאמן יורגן קלופ אמר לאחר המשחק: "זה היה משחק פשוט מבריק, ובשלב כל כך מוקדם של העונה. נשארתי ללא מילים. שיחקנו בכל הכוח, האנרגיה והתשוקה שהיינו צריכים נגד קבוצה כמו ארסנל. הראינו היום כמה אנחנו אינטנסיביים".
.

בדקות הסיום נראה היה שליברפול הורידה את הרגל מהגז, מה שאפשר לאורחת לצמק ל-1:3. קלופ הבהיר: "זה נכון, אך שלטנו ברוב דקות המשחק. אנחנו לא דיסנילנד ואנחנו לא אמורים לרגש בכל דקה".



"אנחנו לא צריכים לרגש את כולם בכל דקה" (OLI SCARFF/AFP/GettyImages)


המספרים מהמשחק
# הניצחון על ארסנל היה ה-12 ברציפות של ליברפול בפרמיירליג, שיא מועדון חדש, שבעצם משווה את שיא 12 הניצחונות הרצופים של המרסיסייד בין אפריל לאוקטובר 1990 תחת קני דלגליש, שהתרחש בפורמט הישן של הליגה האנגלית הבכיר


# המפגשים בין ליברפול לארסנל הם הכי פוריים בהיסטוריה של הליגה – 155 שערים ב-54 משחקים.


# ניקולא פפה מארסנל הצליח לעבור היום בכדרור את וירג'יל ואן דייק ובכך קטע את רצף 50 משחקי הפרמיירליג שבהם אף שחקן אחר לא הצליח לעשות זאת, מאז מיקל מרינו במרץ 2018.




# אחרי הצמד הערב, מוחמד סלאח מעורב בשבעה שערים בשש הופעות נגד ארסנל (חמישה כיבושים, שני בישולים). בנוסף, בכל משחק ביתי נגד היריבה הלונדונית הוא מצא את הרשת.


# המגן טרנט אלכסנדר-ארנולד בישל תשעה שערים ב-10 המשחקים האחרונים שלו באנפילד, כולל בישול בכל אחד מחמשת משחקי הבית האחרונים שלו.


# ארסנל לא הצליחה לנצח את ליברפול באף אחד משמונת המשחקים האחרונים ביניהן – ארבעה הפסדים וארבע תוצאות תיקו.


שליטה מוחלטת של ליברפול נגד ארסנל (BEN STANSALL/AFP/GettyImages)
שליטה מוחלטת של ליברפול נגד ארסנל (BEN STANSALL/AFP/GettyImages)
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי