סולשיאר: "לא מובן איך ב-2019 אנחנו מתעסקים בגזענות"

מרכוס ראשפורד
מרכוס ראשפורד | LINDSEY PARNABY/AFP/Getty Images

מרכוס ראשפורד החמיץ פנדל נגד קריסטל פאלאס וכמו חברו לקבוצה פוגבה הפך לקורבן של בריונות מכוערת ברשת. המאמן: "אנחנו ממשיכים להעלות את המודעות בקמפיינים, והם ממשיכים להסתתר מאחורי זהויות בדויות"

(גודל טקסט)

שוב בוקר יום ראשון, ושוב כותרות עיתוני הספורט באנגליה מתעסקות בגזענות במקום בתוצאות המשחקים. מנצ'סטר יונייטד הובכה אתמול (שבת) עם הפסד 2:1 לקריסטל פאלאס, אבל את עיקר תשומת הלב תפס מרכוס ראשפורד, שהחמיץ פנדל וספג תגובות מכוערות בטוויטר. כמו תמי אברהם, פול פוגבה ויאקו מייטה בשבועות האחרונים, גם החלוץ היה קורבן לסדרת ציוצים גזעניים שפשטו ברחבי הרשת החברתית כמו מגיפה.

אולה גונאר סולשיאר התייחס לציוצים: "דיברנו על זה לפני סוף השבוע. חייבים לעצור את זה. אין לי מילים, אנחנו ממשיכים להעלות את המודעות עם קמפיינים בנושא, והם ממשיכים להתחבא מאחורי זהויות בדויות. זה פשוט לא מובן איך אנחנו מדברים על זה ב-2019. אין מקום בחברה שלנו להתנהגות כזו".

מאמן יונייטד התייחס להשפעה של המתקפות הללו על פוגבה: "פול בסדר, יש לו אופי חזק והוא מתגבר על דברים כאלה".

הפנדל שהחמיץ ראשפורד היה השני ברציפות של מנצ'סטר יונייטד, לאחר שפוגבה החמיץ בשבוע שעבר נגד וולבס. למעשה, יונייטד היא הקבוצה השנייה בתולדות הפרמיירליג שזוכה בפנדל בכל אחד משלושת המחזורים הראשונים. הקודמת היתה צ'לסי ב-2013/14. רק פנדל אחד מהשלושה נכנס – של ראשפורד נגד צ'לסי במחזור הפתיחה. צ'לסי של לפני שש שנים, אגב, כבשה את כל השלושה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי