"ג'רארד הוא המועמד היחיד להחליף את קלופ"

סטיבן ג'רארד יורגן קלופ
סטיבן ג'רארד יורגן קלופ | WILLIAM WEST/AFP/Getty Images

המאמן הגרמני רמז על התכנון שלו לקחת הפסקה בסיום החוזה בליברפול, ובאנגליה כבר החלו לסמן מחליפים. שוער העבר יז'י דודאק טוען: "כולם יודעים שבמוקדם או מאוחר, הקפטן יחזור לאנפילד"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

יורגן קלופ אישר אמש (שני) את התכנון שלו לקחת הפסקה מכדורגל בתום החוזה שלו בליברפול, ובאנגליה כבר החלו לסמן את המועמדים להחליפו באנפילד בסיום עונת 2022.

סטיבן ג'רארד, הקפטן האגדי של המייטירדס, שפתח בקריירת אימון מוצלחת להפליא בריינג'רס מהליגה הסקוטית, מיד בסיום הקריירה שלו ככדורגלן, עלה באופן טבעי כמועמד המוביל להחליפו. היום, שוער העבר של אלופת אירופה, יז'י דודאק טוען שהוא המועמד המוביל להחליף את המאמן הגרמני על הקווים באנפילד. 

"כשביקרתי בליברפול לאחרונה, כולם הכירו בעובדה שסטיבן ג'רארד הוא המועמד המוביל, וכנראה היחיד להחליף את הגרמני כשהוא יעזוב" אמר הפולני לאתר 'przeglad sportowy'. והוסיף: "כולם יודעים שבמוקדם או מאוחר, הקפטן יחזור לאנפילד"


סטיבן ג'רארד על הקווים של ריינג'רס. יחליף את קלופ? (Getty Images)

ההצלחה של ג'רארד, ששיחק בליברפול 17 עונות ורשם במדיה 504 הופעות בליגה האנגלית, כמאמן הפתיעה רבים, ע"פ דודאק: "הופתעתי שהוא עשה את זה כל כך מהר. לרוב השחקנים לוקח זמן להתאקלם לפני שהם חוזרים לכדורגל. יש הרבה סיבות להצלחה. לסטיבן יש ניסיון אדיר בחדרי ההלבשה והוא עדיין לומד ומשתפר. אימנו אותו הרבה מאמנים גדולים ולפי מה שאני יודע, הוא גם למד הרבה מהקסם של קלופ, זה יעזור לו המון בהמשך הקריירה".

בדומה לליברפול, שפתחו את העונה בצורה מושלמת עם שלושה ניצחונות מרשימים, גם ריינג'רס עדיין מושלמת בליגה הסקוטית הבכירה לאחר שלושה משחקים, וצפויה להתמודד עם סלטיק על האליפות עד הרגע האחרון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי