אמרי: "אמרתי במחצית ש-0:2 לא מספיק", גונדוזי זכה ללעג

אונאי אמרי
אונאי אמרי | BEN STANSALL/AFP/Getty Images

מאמן ארסנל הביע אכזבה משחקניו שאיבדו יתרון כפול ב-2:2 נגד ווטפורד: "הם דחפו אותנו לעשות טעויות, נלמד את המסקנות". הקשר ניסה לצחוק על אוהדי היריבה והפך לבדיחה, אוהדי התותחנים הפנו את זעמם כלפי סוקרטיס

קבוצות: ווטפורד ארסנל
(גודל טקסט)
ארסנל היתה יכולה אתמול (ראשון) להיצמד למנצ'סטר סיטי ולסמן את עצמה כמועמדת רצינית בצמרת, אבל איבדה יתרון כפול וסיימה רק ב-2:2 נגד ווטפורד. התוצאה: היא נתקעה במקום השביעי, רגע לפני שתפתח את העונה האירופית שלה אצל פרנקפורט ביום חמישי הקרוב.


אונאי אמרי אמר לאחר המשחק: "אלה היו שתי מחציות שונות. במחצית הראשונה שלטנו במשחק איך שרצינו, ובשנייה הם דחפו אותנו לעשות טעויות ועשינו יותר כאלה משרצינו. אנחנו צריכים לחשוב איך אפשר להשתפר, איך להיות טובים יותר".


"אנחנו יכולים ללמוד מהטעויות למשחקים הבאים, אמרתי לשחקנים במחצית ש-0:2 זה לא מספיק ושאנחנו צריכים לעשות יותר. הם ניסו, אבל לא הצלחנו לעבור את ההגנה. אני אמשיך בדרך שבה אני עובד, נלמד את המסקנות מהמשחק הזה. אנחנו יכולים להיות מאוכזבים, אבל אנחנו יכולים ללמוד מהטעויות".


סוקרטיס.
סוקרטיס. "היה גרוע כבר בעונה שעברה" (BEN STANSALL/AFP/Getty Images)


אוהדי התותחנים יצאו עוד פחות מרוצים מאמרי, והגיבו בזעם ברשתות החברתיות על היכולת ההגנתית החלשה במחצית השנייה. את עיקר הביקורת ספג סוקרטיס, כלפיו נטען שהוא "בלוף שהגיע בטעות, כמו שחורדאן מוסטאפי".


"שניהם מסרבים לקחת אחריות על הטעויות שלהם", כתב אוהד, ומגיב אחר טען: "הוא היה גרוע כבר בעונה שעברה, כי מוסטאפי היה גרוע יותר. אנחנו אכזבה".


אבל אם כלפי הבלם היווני הופנו ביקורות על יכולתו, מתיאו גונדוזי הפך ללעג ברשת. כשהוחלף, אוהדי ווטפורד שרקו לעברו בוז והקשר הגיב בתנועה המסנת "אנחנו עדיין מובילים 1:2". התוצאה כבר ידועה, אבל תמונתו של גונדוזי הפכה לבדיחה.




מאמן ווטפורד קיקה סאנצ'ס פלורס, שזו היתה הבכורה המחודשת שלו במועדון לאחר שמונה בשבוע שעבר לקדנציה שנייה, אמר: "להשיג נקודה נגד ארסנל זה מצוין. בפעם הקודמת שלי כאן לא הצלחתי להשיג אפילו נקודה. זה ללא ספק חשוב, הצלחנו לא לספוג הרבה. השחקנים התאמנו טוב מאוד השבוע, הם היו חזקים ובטוחים בעצמם והם הראו לי שיש בהם אומץ והם יכולים לעשות דברים טובים בעתיד. לסאנצ'ס פלורס מצפים שבועות קשים, כיוון שהוא יפגוש בחודש הקרוב גם את מנצ'סטר סיטי וטוטנהאם, ולקבוצתו אין עדיין ניצחון בפרמיירליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי