הולדינג: "ההרגשה הכי טובה בעולם", אמרי: "שמחים בשבילו"

רוב הולדינג
רוב הולדינג | BEN STANSALL/AFP/Getty Images

הבלם חזר אחרי 10 חודשי פציעה וכבש ב-0:5 על נוטינגהאם בגביע הליגה: "עבודה טובה של כל החבר'ה". גם ביירין חזר וזכה למחמאות: "חשוב מאוד שיש לנו אותו כאופציה". קיירין טירייני ערך בכורה במדי הקבוצה

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)
את פתיחת העונה של ארסנל אפשר לסכם כ"טובה". אחרי שישה מחזורים התותחנים נמצאים במקום הרביעי בליגה כשהם צמודים ללסטר השלישית, את הליגה האירופית הם פתחו עם 0:3 משכנע על פרנקפורט בחוץ, ההפסד היחיד שלהם היה לליברפול הבלתי ניתנת לעצירה ואתמול (שלישי) הם גם עלו לשמינית גמר גביע הליגה עם 0:5 קל על נוטינגהאם מהצ'מפיונשיפ.


לאור עומס המשחקים אמרי העלה הרכב משני, שהורכב משחקנים שכמעט ולא זכו לדקות משחק העונה. בין השאר, הרכש החדש מסלטיק קיירין טיירני שהגיע כשהוא פצוע פתח בהרכב וזכה לדקות בכורה, וכך גם רוב הולדינג שחזר למגרשים אחרי 10 חודשי פציעה, לבש את סרט הקפטן לאחר שאוזיל הוחלף וגם כבש שער, הראשון שלו מאז יולי 2018.


באנגליה החמיאו לשני השחקנים שהוכיחו שלמרות שלא שיחקו זמן רב הם חזרו לכושר: "מכיוון שלא היתה לו עבודה בהגנה, טיירני הוכיח כמה הוא כישרון מאסיבי בהתקפה. במחצית הראשונה הוא עשה צחוק מהבלם ששמר עליו בצד שמאל וסיפק מסירה נהדרת אחרי מסירה נהדרת. הולדינג סיפק הימצאות בטוחה במרכז ההגנה והראה שהוא יודע את העבודה עם נגיחה מדויקת במחצית השנייה".


הולדינג עצמו חגג את החזרה למגרשים עם ציוץ מרגש: "ההרגשה הכי טובה בעולם, כבוד ללבוש את סרט הקפטן. עבודה נהדרת של כל החבר'ה הלילה", והוסיף, במחווה לשיר האוהדים עליו: "אתם יודעים!"




גם אונאי אמרי דיבר על הבלם האנגלי: "זו הזדמנות טובה לשחקנים לקבל דקות אחרי פציעה", אמר המאמן הצרפתי, "היה לנו משחק טוב עם שער נקי והרבה דברים חיוביים שאפשר להיות אופטימיים לגביהם. זה נהדר שיש לי עוד אופציות בהגנה, הולדינג שמר על רוח טובה לאורך הפציעה ועזר לנו באימונים. המשחק הזה יגביר לו את הביטחון העצמי, הוא שמח ואנחנו שמחים בשבילו".


עוד שחקן שחזר מפציעה ארוכה הוא הקטור ביירין, שהחליף את טיירני בדקה ה-77 ועלה לדקות ראשונות מאז שנפצע בברך במשחק נגד צ'לסי בינואר. "הקטור היה תרומה גדולה להתקפה", אמר אמרי, "חשוב מאוד שיש לנו אותו כאופציה. הוא רצה לשחק 90 דקות אבל החלטנו להעלות אותו מהספסל כדי לתת לו להסתגל לאט". בינואר ביירין נפצע שני משחקים בלבד לאחר שחזר מפציעה של מספר שבועות, כך שההחלטה של אמרי מובנת.


ביום שני בערב (21:40, שידור ישיר בספורט1) תתארח ארסנל אצל מנצ'סטר יונייטד למשחק מסקרן שהמנצחת בו תוכל להיצמד לצמרת העליונה. הקבוצה הלונדונית כבשה בכל 12 המשחקים האחרונים נגד השדים האדומים, ובעונה הקודמת הוציאה תיקו 2:2 באולד טראפורד. שתי הקבוצות שמייצגות את אנגליה במפעל האירופי המשני ירצו ניצחון שיקרב אותן לחזרה לליגת האלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי