סטיבן ג'רארד: "הרעיון שאחליף את קלופ בליברפול מחמיא לי"

סטיבן ג'רארד
סטיבן ג'רארד | AFP

אחרי שמאמן אלופת אירופה הציע את כוכב העשור הקודם כמחליפו האולטימטיבי, סטיבי ג'י הגיב: "אני מופתע ומוחמא בו זמנית", אך הסתייג: "קלופ לא הולך לשום מקום בקרוב. אני וכל האוהדים רוצים לראות אותו נשאר"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

יורגן קלופ אמר מוקדם יותר השבוע, לאחר שנבחר למאמן השנה בטקס "The Best" של פיפ"א, כי הוא חושב שסטיבן ג'רארד יהיה מחליף ראוי לכיסא המאמן כשהוא יעזוב את ליברפול. "אם יחליטו מחר לשלוח אותי הביתה, אני חושב שסטיבי יכול למלא את התפקיד הזה מצוין. אני גם מוכן לעזור לו", אמר אז המאמן הגרמני.

גם גארי מקאליסטר, כוכב העבר של ליברפול שכיום משמש כפרשן, אמר כי הרעיון הגיוני בעיניו: "זה מפתיע מצד אחד אבל מצד שני, כשחושבים על זה, זה בהחלט מאוד מתקבל על הדעת".

אבל מה חושב ג'רארד עצמו על התפקיד שמייעדים לו? באנגליה התפרסמו היום (חמישי) ציטוטים של הסמל שפרש ב-2016, בהם אמר: "אני מופתע ומוחמא בו זמנית, אבל כשקוראים את מה שאמר בעיון, כמוני, הוא אמר 'אם יחליטו לשלוח אותי הביתה מחר'. יורגן קלופ לא הולך לשום מקום מחר. אני לא רוצה שיפטרו אותו מחר או בקרוב, הוא עושה עבודה נפלאה".

ג'רארד וקלופ.
ג'רארד וקלופ. "הוא עושה עבודה נפלאה" (WILLIAM WEST/AFP/Getty Images)

"אני אוהד ליברפול", הוסיף ג'ראד, אני בטוח שאוהדי ליברפול בכל העולם תומכים במה שאני אומר. אנחנו רוצים שהוא יישאר לעוד הרבה, הרבה שנים ושיביא כמה שיותר תארים למועדון. אבל כן, מה שהוא אמר מאוד החמיא לי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי